نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک یکی از هتل های 3 ستاره منطقه لارا است که در فاصله 6 کیلومتریبلیط آنتالیا خرداد 97 از مرکز شهر و 15 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا ساحل کمتر از یک کیلومتر می باشد. هتل آتان پارک دارای یک ساختمان سهبلیط آنتالیا اردیبهشت 97 طبقه و 51 اتاق با امکانات تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی می باشد. رستوران هتل دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است و منویی کامل از غذاهای ترکی و مدیترانه ایبلیط آنتالیا بهار 97 را برای شما مهمانان گرامی تور آنتالیا سرو می نماید. استخر روباز هتل در محوطه آن قرار دارد که در تمام فصول سال و رایگان می توانید از آن استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توان بهبلیط آنتالیا تابستان 97 کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری و صندلی های حمام آفتاب اشارهبلیط آنتالیا فروردین 97 کرد.

هتل آتان پارک آنتالیا 

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا


هتل لابادا آنتالیا

هتل لابادا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که در کناربلیط آنتالیا خرداد 97 یک ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 52 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر 66 کیلومتر است. ساختمان هتل به بلیط آنتالیا فروردین 97صورت نیم دایره بنا شده است و دارای 4 طبقه می باشد که 391 اتاق در آن وجود دارند. این اتاق ها از نوع استاندارد، دلوکس، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکاناتبلیط آنتالیا بهار 97 بالکن، حمام، دستشویی، مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات و تهویه مطبوع هستند. این هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی و دیگری غذاهایبلیط آنتالیا اردیبهشت 97 مدیترانه ای سرو می کند. استخر روباز هتل هرچهار فصل سال به صورت رایگان در دسترس شما مسافران تور آنتالیا می باشد. گروه سرگرمی هتل هرشب برنامه های نمایشی، سیرک و موسیقی و آواز زنده اجرا می کنند. نکته قابل ذکر این است که خدمات هتل به صورت UALL به شما عزیزان ارائه می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، ایروبیک، سینما، والیبال ساحلی، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ و ... اشاره بلیط آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل لابادا آنتالیا

هتل لابادا آنتالیا


هتل سندر آنتالیا

یکی از هتل های 4 ستاره مدرن در مرکز شهر آنتالیا هتل سندر است. بلیط آنتالیا فروردین 97این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص در خاص که در مرکز شهر آنتالیا واقع شده مورد توجه مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل دارای 156 اتاق می باشد که از بلیط آنتالیا خرداد 97امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکن اختصاصی، مینی بار، گاو صندوق و.... برخوردار است. از دیگر امکانات این هتل می توان به حمتم ترکی و بخار،بلیط آنتالیا بهار 97 استخر سرباز، زمین بازی برای کودکان، صرافی و.... اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های این هتل نزدیکی آن به بازار های آنتالیا است .که مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی می توانند به بازار بروند و خرید کنند. هتل سندر اقامتبلیط آنتالیا تابستان 97 یاد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زیبا در کنار آب های آبی مدیترانه به مسافران و گردشگران ارائه بلیط آنتالیا اردیبهشت 97می دهد.

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر آنتالیا


هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر این شهر قراربلیط آنتالیا فروردین 97 دارد. هتل در فاصله 60 کیلومتری فرودگاه و 46 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار دارد. در کنار هتل یک ساحل اختصاصی شنی ، سنگریزه ای قرار گرفته است که خاص مهمانان هتل می باشد. این هتل سرویسبلیط آنتالیا اردیبهشت 97 دهی خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. در این هتل 309 اتاق و سوئیت وجود دارد که دارای امکانات مینی بار،بلیط آنتالیا بهار 97 تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن، حمام با دوش و سشوار و تلفن وجود هستند. در هتل گرند هابر یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و شش کافی شاپ وجود دارند. در هتل گرند هابر هر شب برنامه هایی مانند نمایش های متنوع و جذاب، شعبده بازی و موسیقی زنده اجرا می شود. در کنار استخرهای روباز این هتل سرسره های آبی نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. از بلیط آنتالیا تابستان 97دیگر امکانات هتل می توان به ماساژ ، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، زمین بازی، باشگاه کودکان و ... اشاره بلیط آنتالیا خرداد 97کرد.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا می باشد. این هتل که بلیط آنتالیا بهار 97خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد دارای ساحل شنی اختصاصی در مقابل خود است. این هتل در 31 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 44 کیلومتری بلیط آنتالیا تابستان 97فرودگاه این شهر قرار دارد. این هتل بسیار مجلل و بزرگ در سال 2004 افتتاح شده و دارای چندین استخر روباز است که در کنار یکی از آن ها پارک آبی قرار دارد. هتل دارای 223 اتاق بسیار شیک و بلیط آنتالیا اردیبهشت 97لوکس است که همگی آن ها دارای بالکنی هستند که از آن منظره دریای مدیترانه را می توان مشاهده کرد. رستوران اصلی هتل به سبک بوفه بوده و در تمامی وعده های غذایی برای شما مسافران تور آنتالیا غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند. هم چنین اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی و یا دریایی هستید دو رستوران الاکارته با سرو این نوعبلیط آنتالیا خرداد 97 غذاها در هتل وجود دارند که با رزرو قبلی می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، والیبال ساحلی، دارت، باشگاه بدنسازی، موسیقی زنده، باغ، زمین تنیس، سالن ماساژ و ... اشاره بلیط آنتالیا فروردین 97کرد.

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا


 

هتل رویال پالم آنتالیا

 

هتل رویال پالم یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که دربلیط آنتالیا بهار 97 مجاورت دریای مدیترانه و کوه های تاروس قرار گرفته است. این هتل که یکی از هتل های زنجیره ای پالم است دارای مساحتی حدود 43000 متر مربع بوده و سابلیط آنتالیا خرداد 97ختمانی 8 طبقه با 212 اتاق دارای می باشد. فاصله هتل تا ساحل صفر بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی است. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. اتاق های هتل از نوع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. هتل بلیط آنتالیا اردیبهشت 97دارای شش رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی، دو اسنک رستوران و سه رستوران آلاکارته با منوی غذاهای ایتالیایی ، ترکی و دریایی هستند. 4000 متر از مساحت هتل به استخرهای روباز اختصاص یافته که در کنار آن ها سرسره های آبی نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل رویال پالم می توان به استخر سرپوشیده، سونا، بلیط آنتالیا تابستان 97جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، زمین والیبال، تیراندازی، نمایش، آواز،بلیط آنتالیا فروردین 97 آرایشگاه، باغ، عکاسی و صرافی اشاره کرد.

 

هتل رویال پالم آنتالیا

 

هتل رویال پالم آنتالیا

 

هتل رویال پالم آنتالیا


هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است که بلیط آنتالیا اردیبهشت 97با الهام از کاخ کرملین روسیه ساخته شده است. این هتل که یکی از هتل های مجموعه هتل های زنجیره ای وو به شمار می رود در سال 2003 میلادی و در زمینی به مساحت 75000 متر مربع ساخته شده است. این هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل وو کرملین خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. بلیط آنتالیا بهار 97هتل دارای 874 اتاق و سوئیت بسیار لوکس می باشد که امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام با وان،‌ بالکن و اینترنت بی سیم بلیط آنتالیا خرداد 97رایگان در آن ها وجود دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه،بلیط آنتالیا فروردین 97 چهار رستوران آلاکارته و 7 کافی شاپ در مکان های مختلف خود می باشد. این هتل دارای چندین استخر روباز و سرپوشیده است که در کنار یکی از آن ها چندین سرسره آبی نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، بیلیارد، بولینگ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سالن ماساژ، اسکواش، موج سواری، کانو، جشن شبانه، موزیک زنده و ... اشاره کرد. فاصله این هتل از مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا فرودگاه 19 کیلومتبلیط آنتالیا تابستان 97ر است.

هتل وو کرملین پالاس

هتل وو کرملین پالاس

هتل وو کرملین پالاس


هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پلاس در سال 2007 به مساحت 93000 متر مربع در منطقه لارا شهر آنتالیا ساخته شده است.بلیط آنتالیا تابستان 97 این هتل متشکل شده از 221 اتاق است که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و... برخوردار استبلیط آنتالیا خرداد 97. این هتل امکاناتی همچون: سالن ورزشی، حمام ترکی، جکوزی، کافه، رستوران، پارک آبی و.... می باشد. در این هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای بین المللی، ترکیه ای و دریایی لذیذی سرو می شود.بلیط آنتالیا بهار 97 هتل سارتون پالاس دارای برنامه های تفریحی شبانه مانند: سیرک، نمایش های ترکی، سیرک کودکان می باشد. این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور آنتالیا می باشد. مسافران و میهمانان بلیط آنتالیا فروردین 97عزیز می توانند در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند. در این هتل رضایت و نظر میهمانان اولویت اول رابلیط آنتالیا اردیبهشت 97 دارد.

 هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

هتل ساتورن پالاس آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,نرخ هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تماشا کیش

هتل تماشا یکی از هتل های دو ستاره جزیره است که در سال 1391 بازسازی شده است.تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 این هتل در میدان امیرکبیر و در نزدیکی مراکز خرید جزیره کیش قرار گرفته است. هتل تماشا دارای 62 اتاق دو تا پنج تخته است که برای شما مسافران تور کیشدارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع می باشد. رستوران هتل با نام سراب در طبقه اول قرار داشته و تور کیش هتل شایان بهار 97انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مهمانانتور کیش هتل شایان فروردین 97 گرامی سرو می نماید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهیتور کیش هتل شایان تابستان 97 رایگان، لاندری، لابی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره تور کیش هتل شایان خرداد 97کرد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل آنا کیش

هتل آنا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که درتور کیش هتل شایان خرداد 97 سال 1377 افتتاح شده است. در مقابل این هتل یک مجسمه مادر قرار دارد که به نماد آن تبدیل شده است. این هتل در میدان امیرکبیر جزیره قرار گرفته است و به مراکز تور کیش هتل شایان فروردین 97خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. 68 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارند که خدمات در آن ها به صورت هافبرد انجام می شود و امکانات تلویزیون، یخچال، اینترنت بی سیم، تور کیش هتل شایان بهار 97سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. رستوران هتل آنا با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما سرو می نماید. هم چنین از کافی شاپتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 و چایخانه سنتی هتل نیز می توانید برای صرف چای و میان وعده استفاده نمایید. از دیگر امکانات اینتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به اجاره ماشین، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و فضای سبز اشاره کرد.

هتل آنا کیش
هتل آنا کیش


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که ازتور کیش هتل شایان خرداد 97 سال 1388 فعالیت خود را برای پذیرایی و اقامت شما مسافران تور کیش آغاز کرده است. این هتل در بلوار موج دریا جزیره و در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید قرار گرفته است که یکی از مزایای بزرگ تور کیش هتل شایان بهار 97آن به شمار می رود.  هم چنین فاصله هتل گراند تا اسکله تفریحی تنها 7 دقیقه می باشد. در این هتل تعداد 60 اتاق وجود دارند که بسیار تمیز و زیبا هستند و امکانات تور کیش هتل شایان فروردین 97رفاهی کاملی مانند یخچال، مبلمان، بالکن، تلفن، اینترنت،ٖ حمام با لوازم بهداشتی و صندوق امانات را به شما مسافران گرامی ارائه می دهند. در هتل گراند امکانات تفریحی نیز وجود دارد که به صورت تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97رایگان می توانید از ان ها استفاده نمایید. این امکانات شامل زمین تنیس، سالن بیلیارد، فوتیال دستی، دارت و پینگ پنگ است. سالن اجتماعات و آمفی تئاتر هتل گراند مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و سمینارها است. دیگر امکانات این هتل شامل کاقی شاپ، اجاره ماشین، تور کیش هتل شایان تابستان 97پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد. 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش


هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است ک در بلوار دریا تور کیش هتل شایان فروردین 97جزیره قرار گرفته است. این هتل که سابقا با نام عالی قاپو شناخته می شد در سال 1385 ساخته شده و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمان هتل د وطبقه بوده و دارای 40 اتاق دو تخته ، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. فاصله هتل تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97شایلی تا فرودگاه بین المللی کیش 7 کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان برای شما در نظر گرفته شده است. رستوران و کافی شاپتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل آماده سرو انواع نوشیدنی و غذاها با بهترین کیفتور کیش هتل شایان خرداد 97یت هستند. از دیگر امکانات هتل شایلی می توان به تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات و پذیرشتور کیش هتل شایان بهار 97 24 ساعته می باشد.

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش


هتل هلیا کیش

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در تور کیش هتل شایان خرداد 97میدان ساحل جزیره قرار گرفته است. هتل در سال 1385 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل دارای یک ساختمان دو طبقه با 61 اتاق از انواع دو تا چهارتخته است کهتور کیش هتل شایان تابستان 97 به شما مسافرانتور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی تور کیش هتل شایان فروردین 97و دریایی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل هلیا می توان به چایخانه سنتی، تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97تاکسی سرویس، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل و خدمات برای معلولین اشارهتور کیش هتل شایان بهار 97 کرد. 

هتل هلیا کیش

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل خاتم کیش

هتل خاتم یکی از هتل های یک ستاره جزیره کیش است که در محله میرمهنا و در بلوارتور کیش هتل شایان بهار 97 نیایش جزیره قرار گرفته است. هتل خاتم در نزدیکی بازار عرب ها قرار گرفته اما فاصله آن تا دیگر مراکز خرید جزیره می زیاد است. این هتل در سال 1376 ساخته و در سالتور کیش هتل شایان خرداد 97 1395 بازسازی شده است. هتل دارای 32 اتاق از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته است که در آن ها امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و تلفن تور کیش هتل شایان فروردین 97وجود دارد. در اطراف هتل فضای سبز بسیار زیبایی وجود دارد که در آن آلاچیق هایی برای استراحت وجود دارند. رستوران این هتل در سالن مرکزی آن قرار گرفته و کافی شاپ آن در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل برای شمتور کیش هتل شایان تابستان 97ا مسافران تور کیش می توان به کرایه اتومبیل، لاندری، لابی، تاکسی سرویس و صندوق امانات اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد.

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش


هتل فانوس کیش

هتل فانوس یکی از هتل های دو ستاره جزیره است که در خیابان میرمهناتور کیش هتل شایان بهار 97 و به دور از مرکز جزیره قرار دارد. برای دسترسی به مراکز تفریحی و خرید از این هتل باید از تاکسی سرویس استفاده نمایید. این هتل در سال 1376 افتتاح شده و به تازگی و در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل فانوس در دو طبقه ساخته شده و دارای 40 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل از نوع یک تا سه تخته هستند که دارای امکاناتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97ت تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سیستم تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی می باشند. رستوران هتل فانوس در طبقه همکف قرار گرفته است؛ کافی شاپ وتور کیش هتل شایان خرداد 97 چایخانه سنتی هتل نیز به ترتیب در لابی و محوطه بیرونی تور کیش هتل شایان تابستان 97قرار دارند. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به زمین تنیس، ترانسفر فرودگاهی، تور کیش هتل شایان فروردین 97تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که به تازگی و تور کیش هتل شایان بهار 97در سال 1394 بازسازی شده است. این هتل به صورت سوئیت های ویلایی در میان یک فضای سبز بسیار بزرگ و زیبا می باشد. در این فضای سبز یک دریاچهتور کیش هتل شایان خرداد 97 مصنوعی و آلاچیق های بسیار زیبایی قرار دارند که مکان بسیار مناسبی برای استراحت می باشند. هتل اسپادانا در مجموع دارای 15 سوئیت دو، سه و چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام ، تهویه مطبوع و لوازم بهداشتی هستند. اگر با مناطق گردشگری کیش آشنا نیستید می توانید از گشت نیم روزی هتل استفاده کنید و در جزیره گردش کنید. از دیگر تور کیش هتل شایان تابستان 97امکانات هتل اسپادانا می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و صندوق امانات اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد. 

آدرس:کیش بلوار ایران-خیابان جامى – جنب صدا و تور کیش هتل شایان فروردین 97سیما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل ونوس کیش

هتل ونوس یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که در بلوار دریا و جنبتور کیش هتل شایان بهار 97 بازار ونوس قرار گرفته است. با توجه به موقعیت خوب و قیمت مناسب هتل گزینه مناسبی برای شما مسافران تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه بین المللی جزیره کیش تنها ده دقیقه فاصله دارد که برای شما ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان انجام می شود. هتل به تازگی بازسازی شده است و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع قرار گرفتهتور کیش هتل شایان فروردین 97 است و در اطراف ساختمان آن فضای سبز زیبایی قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات تفریحی مانند سالن بیلیارد نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ،تور کیش هتل شایان خرداد 97 رستوران، گشت سیاحتی جزیره، صندوقتور کیش هتل شایان تابستان 97 امانات، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد.

هتل ونوس کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,قیمت هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره تور کیش هتل شایان خرداد 97است که در خیابان پروین اعتصامی کیش قرار تور کیش هتل شایان فروردین 97گرفته است. این هتل دارای 76 واحد اقامتی به صورت سوئیت های ساحلی است که دارای تعداد تخت های متفاوتی هستند و به شما مسافران تور کیشامکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام میرمهناتور کیش هتل شایان تابستان 97 در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با کیفیت مطلوب سرو می کند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 15 دقیقه است که برای شما مهمانان گرامی خدمات ترانسفر فرودگاهیتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 نیز در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، خشکشویی، تور کیش هتل شایان بهار 97فضای سبز و لابی اشاره کرد.

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که در خیابان رودکی و جنب تور کیش هتل شایان فروردین 97دو پاساژ مروارید و رویامال قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که مسافران تور کیش را به انتخاب آن ترغیب می کند. مساحت هتل 3789 متر مربع است که بیشتر آن را فضای سبز در بر گرفته است. ساختمان هتل 4 طبقه می باشد و در سال 1394 بازسازی شده است. 84 اتاق با دکوراسیون بسیار تور کیش هتل شایان تابستان 97شیک و تمامی امکانات رفاهی دتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97ر هتل پانیذ وجود دارد. رستوران و کافی شاپ هتل انواع غذا، دسر و نوشیدنی را برای شما عزیزان سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرشتور کیش هتل شایان خرداد 97 24 ساعته، صندوق امانات ، لابی و ترانسفر فرودگاهی اشارهتور کیش هتل شایان بهار 97 کرد.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت کیش یکی از هتل های 2 ستاره تور کیش هتل شایان خرداد 97جزیره کیش می باشد.از ویژگی هایی که این تور کیش هتل شایان فروردین 97هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده رستوران شیشه ایی روی آب است که به تازگی افتتاح گردیده است.تور کیش هتل شایان تابستان 97مسافران تور کیش که به دنبال تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97هتل با امکانات لازم و با قیمت مناسب هستند می توانند در رستوران لحظات خوبی را تجربهتور کیش هتل شایان بهار 97 کنند.

هتل کیش الیت کیش


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس با نام قدیمی لاله یکی از هتل های 3 تور کیش هتل شایان خرداد 97ستاره جزیره کیش است که در میدان امیرکبیر و در مقابل مرکز خرید مروارید قرار دارد. هتل دارای زمینی به مساحت 5000 متر مربع و ساختمانی 3 طبقه است که در سال 1390 بازسازی شده است. هتل دارای 72 اتاق دو تا پنج تخته است که بسیار تمیز و دارای دکوراسیون روشن بوده و پنجره های آن ها رو به محوطه فضای سبز هتل باز می شود. تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97رستوران هتل لوتوس با ظرفیت 135 نفر در طبقه همکف قرار دارد و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. یکی از امکانات منحصر به فرد هتل لوتوس وجود مسیر دوچرخه سواری در میان محوطه فضای سبز آن است.تور کیش هتل شایان بهار 97 از دیکر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، تور کیش هتل شایان تابستان 97خدمات تور، اجاره ماشین، تور کیش هتل شایان فروردین 97ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کرد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد و با مساحتی 15 هزار متر مربع در میدان امیر کبیر واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 7 دقیقه می باشد.این هتل دارای 4 رستوران بسیار معروف از قبیل کوه نور که یکی از مجلل ترین تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97رستوران های جزیره کیش می باشد.رستوران کولیزه و رستوران چینی دورین و رستوران دلفین از دیگر رستوران های این هتل می باشد.از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایان بهار 97 این هتل:سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، پارک کودکان، بیلیارد و فوتبال دستی، سالن بدنسازی، آرایشگاه زنانه، اینترنت بی سیم رایگان،تور کیش هتل شایان تابستان 97 ترانسفر فرودگاهی رایگان، سالن اجتماعات و... اتور کیش هتل شایان خرداد 97شاره کرد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار دنج لحظات به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نتور کیش هتل شایان فروردین 97مایید.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان یکی از بهترین و معروفترین هتل های تک ستاره جزیره کیش تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97می باشد.این هتل مقرون به دارای امکاناتی ویژه و خدمات رسانی عالی می باشد.این هتل خارج از محدوده اصلی جزیره واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین تور کیش هتل شایان بهار 97المللی 8 دقیقه می باشد.از دیگر امکانات این هتل :رستوران ،لابی،تاکسی سرویس،لابی و ... می توان اشاره نمود.همچنان اگر نزدیک بودنتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل به مراکز و اماکن تفریحی برایتان حائز اهمیت است لازم است بدانید تور کیش هتل شایان خرداد 97که فاصله بسیار زیاد می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این هتل بسیار زیبا و نهایت آرامش و در محیطی بی سرو صدا کنار تور کیش هتل شایان فروردین 97عزیزانتان وقت گذرانی کنید.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک یکی از هتل های یک ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار دریا تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97قرار دارد. در نزدیکی هتل دریا مراکز خریدی مانند مرکز تجاری کیش قرار داشته و رستوران های معروف جزیره نظیر کوه نور نیز به آن نزدیک می باشند. هم تور کیش هتل شایان تابستان 97چنین فرودگاه بین المللی کیش در فاصله 8 دقیقه ای از هتل قاصدک قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت است که دارای امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع و اینترنتتور کیش هتل شایان فروردین 97 هستند. در رستوران هتل قاصدک انواع غذاهای ایرانی با منوی انتخابی برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می شوند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور کیش هتل شایان بهار 97 کافی شاپ، لابی، تاکسی سرویس، صتدوق امانات و فضای سبز اشاره کرد.

هتل قاصدک کیش


هتل فارابی کیش

هتل فارابی یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در خیابان تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97سنایی جزیره قرار گرفته است. این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز خرید و تفریحی قرار گرفته است. این هتل که در واقع یک هتل آپارتمان استتور کیش هتل شایان تابستان 97 دارای 60 واحد اقامتی برای شما مسافران تور کیش می باشد که امکانات رفاهی کاملی داشته و بسیار تمیز می باشند. این هتل تنها 5 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد و برای شماتور کیش هتل شایان فروردین 97 عزیزان از طرف هتل ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی سرو می شود و کافی شاپ هتل فارابی مکان بسیار آرامی برای گذران وقت می باشد. از دیگر امکانات تور کیش هتل شایان خرداد 97این هتل می توان به صندوق امانات، اینترنت، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره تور کیش هتل شایان بهار 97کرد.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,قیمت هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ یکی از هتل های نام آشنای جزیره کیش است که از سال های بسیار تور کیش هتل شایان بهار 97دور پذیرای مسافران تور کیش می باشد. این هتل در سال 1393 برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مهمانان خود بازسازی شد. درجه هتل 3 ستاره بوده و در رده ی هتل های ساحلی قرار می گیرد تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97که واحدهای اقامتی آن به صورت ویلایی و جدا از هم هستند. هتل سیمرغ در ابتدای جاده جهان قرار گرفته تور کیش هتل شایان خرداد 97و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 13 دقیقه می باشد و خدمات ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان انجام می گردد. هتل سیمرغ در نزدیکی بازار مرجان قرار گرفته و تا دیگر مراکز خرید کیش نیز فاصله چندانی ندارد. رستوران و کافی شاپتور کیش هتل شایان تابستان 97 هتل آماده پذیرایی از شما مسافران گرامی در هر ساعتی از شبانه روز هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به اینترنت، فضای سبز، پارکینگ، تور کیش هتل شایان فروردین 97پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو یکی از هتل های دو ستاره جزیرهتور کیش هتل شایان تابستان 97 کیش است که در بلواز دریای جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل که واحدهای اقامتی آن به صورت آپارتمان است و در اصل یک هتل آپارتمان محسوب می شود در زمینی به مساحت 3400 متر مربع بنا گشته است. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و به اکثر مراکز خرید جزیره نزدیک می باشد. هتل عالی قاپو دارای 28 واحد اقامتی با امکانات کامل رفاهی می باشد. فاصله تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 10 دقیقه است که برای رفت و برگشت می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتلتور کیش هتل شایان خرداد 97 نیز استفاده نمایید. از دیگر امکاناتتور کیش هتل شایان بهار 97 این هتل برای شما مسافران تور کیشمی توان به رستوران، کافی شاپ، اینترنت، لابی، لاندری، روم سرویس، گشت شهری، پذیرش 24 ساعته و تاکسی سرویس اشارهتور کیش هتل شایان فروردین 97 کرد.

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش

 


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیشتور کیش هتل شایان تابستان 97 است که در بلوار خاتم این جزیره قرار گرفته است. هتل با توجه به قرارگیری در بلوار خاتم از مراکز تفریحی و بازارهای جزیره کیش دور است و برای دسترسی به این مراکز باید از سرویس گشت شهر تور کیش هتل شایان فروردین 97هتل و یا تاکسی استفاده نمایید. این هتل دارای 19 باب اتاق تمیز می باشد که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند. کارکنان این هتل بسیار تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97مودب بوده و تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما مسافران تور کیش انجام می دهند. رستوران و کافی شاپ این هتل آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به صندوق امانات، تور کیش هتل شایان بهار 97روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، اینترنت، فضای سبز و لابی اشاره تور کیش هتل شایان خرداد 97کرد.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار ایران جزیره کیشتور کیش هتل شایان فروردین 97 قرار گرفته است. این هتل تا مرکز خرید دامون فاصله بسیار کمی دارد به طوری که می توانید پیاده تا این مرکز خرید بروید. فاصله هتل تا دیگر مراکز خریدتور کیش هتل شایان تابستان 97 جزیره نیز کم است و تا مرکز خرید مروارید تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است و دفعات متعدد مورد بازسازی قرار گرفته است که آخرین بار آن سال 1395 بوده است. مساحت هتل 6500 متر مربع است و در ساختمان آن 75 اتاق با امکانات رفاهی کامل وجود دارند. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و کافیتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 شاپ در کنار لابی واقع شده است. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران گرامی تور کیش می توان به گشت نیم روزی،تور کیش هتل شایان خرداد 97 تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین و ... اشارهتور کیش هتل شایان بهار 97 کرد.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم یک هتل 3 ستاره در بلوار دریای کیش است. این هتل درتور کیش هتل شایان خرداد 97 سال 1380 افتتاح شده، در سال 1390 فاز دوم به آن اضافه شده و در سال 1393 بازسازی شده است. تعداد اتاق های هتل 80 واحد بوده که قیمت ها در فاز یک و دو تور کیش هتل شایان فروردین 97متفاوت می باشد. هتل ریان قائم دسترسی بسیار خوبی به ساحل و اسکله تفریحی و هم چنین مراکز خرید جزیره دارد و از این نظر یکی از هتل هایتور کیش هتل شایان تابستان 97 مناسب جزیره برای شما مسافران تور کیش است. رستوران هتل غذاهای ایرانی سرو می کند و کافی شاپ هتل یک کافی شاپ 24 ساعته است. دیگر امکانات هتل شامل اینترنت، کرایه اتومبیل، تور کیش هتل شایان بهار 97پذیرش 24 ساعته، خدمات تور وتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 تهیه بلیط است.

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش


هتل دریا کیش

تل دریا یکی از هتل های دو ستاره کیش است که در بلوار دریا جزیرهتور کیش هتل شایان خرداد 97 قرار گرفته است. این هتل دارا موقعیت مکانی خوبی بوده و تا مراکز خرید فاصله کمی دارد؛ هم چنین فاصله هتل تا ساحل تنها 20 دقیقه می باشد. این هتل دارای چندین ساختمان دو طبقه است که درمجموع 50 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در آن ها وجود دارد که امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتیتور کیش هتل شایان بهار 97 را دارا می باشند. برای رفتن به مراکز تفریحی و دیدنی های جزیره کیش می توانید از گشت رایگانی که برای شما مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. برایتور کیش هتل شایان فروردین 97 صرف غذا می توانید از رستوران هتل دریا استفاده کنید که در هر سه وعده غذایی (صبحانه به صورت رایگان) پذیرای شما مهماناتور کیش هتل شایان تابستان 97ن گرامی خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97سرویس، کافی شاپ، فضای سبز، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های 2  ستاره و مقرون تور کیش هتل شایان خرداد 97به صرف جزیره کیش می باشد.نام این هتل پس از باز سازی تور کیش هتل شایان تابستان 97از آرام به آرا تغییر پیدا کرده است.این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 مورد توجهتور کیش هتل شایان فروردین 97 بسیار از گردشگران تور کیش قرار گرفته است.رستوران هتل آماده سرو هرگونه دغذاهای دریای و ایرانی و بین المللی می باشد.این هتل تاکنون تور کیش هتل شایان بهار 97توانسته رضایت مسافران و گردشگران را جلبتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کند.

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در کنار ساحل مرجانی جزیره کیش قرارتور کیش هتل شایان تابستان 97 گرفته است. این هتل با نزدیک بودن به مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیشتور کیش هتل شایان خرداد 97 تنها ده دقیقه می باشد. این هتل دارای 42 سوئیت یک تا سه خوابه است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع وتور کیش هتل شایان فروردین 97 حمام با لوازم بهداشتی می باشد. در رستوران هتل سالار انواع غذاهای ایرانی سرو می شود و از کافی شاپ هتل می توانید برای صرف تور کیش هتل شایان بهار 97نوشیدنی های گرم و خنک استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری و پذیرش 24 ساعته اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,قیمت هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از رستوران های خوب جزیره است که در میدان امیرکبیر تور کیش هتل شایان بهار 97دارد. این رستوران در اصل رستوران هتل صدف و جزو مجموعه هتل های سورینت محسوب می شود. این رستوران با طراحی منحصر به فرد تور کیش هتل شایان خرداد 97درون یک کوه به بلندی 27 متر قطعا نظر شما مسافران تور کیش را به خود جلب خواهد کرد. رستوران شامل دو طبقه است که در طبقه اول رستوران و در طبقه بالا کافی شاپ مجموعه قرار دارد. اسین تور کیش هتل شایان فروردین 97رستوران با سبک منوی بوفه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با کیفیت مطلوب برای شما سرو می کند. نوای موسیقی زنده در طول شب لذت خوردن غذا در این رستوران را برای شما چندبرابر می کند. هم چنین تور کیش هتل شایان تابستان 97می توانید از سالاد بار متنوع این رستوران استفاده تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش


رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری یکی از معروفترین رستوران های جزیره کیش است که درتور کیش هتل شایان بهار 97 کنار بازار مروارید جزیره قرار گرفته است. اتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97ین رستوران انواع غذاهای ایرانی خوشتور کیش هتل شایان خرداد 97 طعم را برای شما سرو می کند که محبوب ترین غذای آن در میان مسافران تور کیش جوجه اناری است. شما می توانید با گوش دادن با موسیقی زنده که شب ها تدارک دیده می شود از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید. هم چنین این رستوران علاوه بر ناهار و تور کیش هتل شایان فروردین 97شام در وعده صبحانه نیز خدمات تور کیش هتل شایان تابستان 97ارائه می دهد.

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش


رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت یکی از رستوران های سنتی کیش است که در خیابان رودکی و تور کیش هتل شایان بهار 97در کنار هتل پارمیدای کیش قرار دارد. این رستوران یکی از معدود رستوران های دارای نشان حلال در کشور محسوب می شود. تور کیش هتل شایان خرداد 97در رستوران بابا قدرت می توانید انواع غذاهای ایرانی را به همراه نوای بسیار زیبای موسیقی زنده صرف کنید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، جوجه کباب، خورش، دیزی و ماهی است. هم چنین منویتور کیش هتل شایان فروردین 97 پیش غذا به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت تمایل انتخاب کنید. در کنار رستوران یک چایخانه سنتی و یک بازارچه نیز قرار دارد که تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97توانید در آن ها وقت گذرانی کرده و به خرید بپردازید. این رستوران می تواندتور کیش هتل شایان تابستان 97 گزینه مناسبی برای شما مسافران تور کیش در طول سفر باشد.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران دیدنیها کیش

این رستوران در جاده جهان جزیره کیش قرار داشته و یک رستوران ساحلی تور کیش هتل شایان بهار 97محسوب می شود. رستوران دارای دو فضای روباز و تور کیش هتل شایان خرداد 97سرپوشیده برای نشستن است که به دلخواه خود می توانید انتخاب کنید. فضای باز رستوران دارای فضای شبزتور کیش هتل شایان فروردین 97 و هم چنین آلاچیق های زیبا است. منوی این رستوران شامل انواع کباب و غذاهای دریایی می باشد که با قیمت مناسب در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می گیرد. رستوران دیدنیها دارای 300 نفر ظرفیت استتور کیش هتل شایان تابستان 97 و هنگام شب برای شما موسیقی زنده تدارک دیده شدهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 است.

رستوران دیدنیها کیش

رستوران دیدنیها کیش


رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر یکی از فست فودهای ایوان مروارید است. این فست فودتور کیش هتل شایان بهار 97 که البته به خاطر برگرهای متفاوت وتور کیش هتل شایان خرداد 97 خوش طعمش معروف استتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 انواع دیگر فست فودها نظیر سوخاری و پیتزا را نیز برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. رستوران دارای دو فضای داخلیتور کیش هتل شایان تابستان 97 و بیرونی است و از ساعت دوازده ظهر تا بامداد خدمت رسانی می کند. رستوران دارای 60 صندلی است و دارای قسمت بیرونتور کیش هتل شایان فروردین 97 بر نیز می باشد.

رستوران خانه برگر کیش

رستوران خانه برگر کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش,رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران یکی از مهم ترین موزه های شهر ایروان است. این موزه گنجینه ایتور ارمنستان فروردین 97 بسیار ارزشمند از کتب قدیمی ، اسناد و کتیبه های ارزشمند می باشد. ماتناداران در لغت به معنای مکانی برای نگاهداری اسناد و کتاب های ارزشمند است. موزه در سال 1957 میلادی توسط مارک گریکوریان طراحی شده است و از آن زمان تا به حال تعداد اسناد موزه از 11000 نسخه به 17000 نسخه افزایش پیدا کرده است. موزه در خیابان تور ارمنستان بهار 97مسروپ ماشتوس قرار گرفته و تور ارمنستان اردیبهشت 97در پله های جلوی ورودی مجسمه ای از ماشتوس گذاشته شده است. ماشتوس مخترع الفبای ارمنی در قرن چهارم است. بیشتر آثار قرار گرفته در این موزه مربوط به قرون تور ارمنستان تابستان 97وسطی است و به کشور هایی نظیر ایران، روم باستان و امپراطوری خاور دور مربوط می شود. به شما مسافران تور ارمنستان پیشنهاد می کنیم از این موزه دیدن تور ارمنستان خرداد 97فرمایید.

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان


باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش شهر ایروان یا باغ جانور شناسی ایروان یکی از جاذبه هایتور ارمنستان تابستان 97 گردشگری این شهر است که در مسیر دنیای آبی ایروان قرار دارد. این باغ وحش در سال 1941 افتتاح شده و پس از به استقلال رسیدن ارمنستان بازسازی تور ارمنستان بهار 97شده است. تور ارمنستان فروردین 97این باغ وحش در زمینی به مساحت 35 هکتار قرار گرفته است. در باغ وحش 2749 حیوان از قبیل مارها، فیل، شیر، ببر و ... قرار دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید از آن ها دیدن کنید. این باغ وحش دارای یک تور ارمنستان خرداد 97مدرسه نیز می باشد که دانش آموزان در آن درس محطی زیست میتور ارمنستان اردیبهشت 97 خوانند.

باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش ایروان ارمنستان


مجسمه مادر ایروان ارمنستان

مجسمه مادر  یا هاختاناکی ایگی یکی از بزرگترین مجسمه های ارمنستان است که در پارک پیروزی شهر ایروانتور ارمنستان خرداد 97 قرار دارد. این مجسمه در سال 1967 جایگزین مجسمه استالین شد. پس از پیروزی شوروی سابق در جنگ جهانی دوم، در سال 1950 مجسمه تور ارمنستان تابستان 97استالین در این پارک قرار داده شده بود که پس از مرک استالین و فروپاشی مکتب فکری او در سال 1962 مجسمه استالین برداشته شد و 5 سال بعد مجسمه مادرتور ارمنستان فروردین 97 به جای ان قرار گرفت. مجسمه مادر به نوعی نماد کشور ارمنستان و نشانه امید و پیروزی و محافظت از کشور است. در داخل این مجسمه موزه وزارت دفاع قرار داردتور ارمنستان بهار 97 که در آن مشما مسافران تور ارمنستانمی توانید چکیده ای از تاریخ و جنگ های کشور ارمنستان  و هم چنین تصاویر شهدای این کشور را مشاهدهتور ارمنستان اردیبهشت 97 کنید.

مجسمه مادر ایروان ارمنستان

مجسمه مادر ایروان ارمنستان


خیابان برشیان ارمنستان

در گشت و گذار در خیابان های ارمنستان سری هم به خیابان برشیان می زنیم. این تور ارمنستان خرداد 97خیابان مخصوص شکموها و کسانی است تور ارمنستان بهار 97که به خوردن غذا مخصوصا کباب علاقه دارند. در سرتاسر این خیابان رستوران های مخصوص سرو کباب و غذاهای ارمنی وجود دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید در آن ها غذا میل کنید. کباب هایی که در رستوران های این خیابان سرو می شوند دو نوع است که نوع اول کباب لقمه است که از گوشت گوساله ، تور ارمنستان تابستان 97مرغ و یا خوک تهیه می شوند که برای خوردن کباب گوساله باید داواری خرواتس و برای خوردن کباب مرغ باید هاوی خرواتس سفارش دهید؛ نوع دوم کباب کوبیده استتور ارمنستان فروردین 97 که بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و حداقل یک بار امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می تور ارمنستان اردیبهشت 97کنیم. 

خیابان برشیان ارمنستان



:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان,مکان های دیدنی ارمنستان,تفریحات ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار یکی از هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در 10 کیلومتری مرکزتور ارمنستان بهار 97 شهر ایروان قرار گرفته است. هتل در منطقه سیلیکان و در خیابان پنجم قرار گرفته است و در فاصله 10 کیلومتری فرودگاه زوارتونس قرار گرفته است. این هتل مجلل در سال 2006 افتتاح شده است و دارای سبک معماری خاصی می باشد. هتل دارای 19 اتاق لوکس می باشد که دارای طراحی و دکوراسیون بسیار شیکی بوده و امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه تور ارمنستان تابستان 97مطبوع، حمام با سشوار و ... را به شما مهمانان تور ارمنستان ارائه می دهد. در رستوران هتل لاتار انواع غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و در نانوایی این رستوران انواع نان های خوشمزهتور ارمنستان خرداد 97 سنتی طبخ می شود. در مقابل ساختمان این هتل یک دریاچه مصنوعی بسیار زیبا وجود دارد که نمای بسیار دل انگیزی دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به وای تور ارمنستان اردیبهشت 97فای رایگان، سونا، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری و بارتور ارمنستان فروردین 97 اشاره کرد.

 

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان


هتل قفقاز ارمنستان

هتل قفقاز ارمنستان یکی از هتل های 5 ستاره و زیبای شهر ایروان است.تور ارمنستان بهار 97 موسسان هتل، آن را برای شناساندن فرهنگ و هنر و آداب رسوم مردم ارمنستان ساخته اند. این هتل با نماد های مردم ارمنستان از جمله کوه های آرارات و آراگاتس احاطه شده است. هتل دارای 46 اتاق تور ارمنستان تابستان 97شامل اتاق های استاندارد، لوکس، دلوکس وسوئیت های خانوادگی، رویال و پرزیدنتال است که برای مهمانان تور ارمنستان امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت،تور ارمنستان خرداد 97 مینی بار، حمام با سشوار و منظره ی کوه های آرارات هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 17 کیلومتر است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور ارمنستان می توان به استخر روباز و سرپوشیده، نمایش شبانه، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری، روم تور ارمنستان اردیبهشت 97سرویس، واکس، لاندری، خدمه مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیایی و... اشارهتور ارمنستان فروردین 97 کرد.


هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل 5 ستاره رویال تولیپ گرند در شهر ایروان ارمنستان و در 10 کیلومتری تور ارمنستان بهار 97فرودگاه زوارتنوس قرار دارد. هتل در نزدیکی میدان جمهوری ایروان و هم چنین گالری هنر و سالن اپرا قرار دارد. هتل دارای 104 اتاق است که برای مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویهتور ارمنستان تابستان 97 مطبوع، تلویزیون، حمام با وان، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد و کافی شاپ 24 نوشیدنیتور ارمنستان فروردین 97 های سرد و گرم سرو می کند. هتل دارای یک باغ زیبا برای گردش و استراحت مهمانان تور ارمنستان است. امکانات تفریحی هتل شامل استخر روباز، آبگرم، مرکز تور ارمنستان خرداد 97اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، سولاریوم، جکوزی، سونا و موسیقی زنده است. دیگر امکانات هتل شامل سالن زیبایی، مرکز تجاری، خدمات لاندری و خشکشویی،تور ارمنستان اردیبهشت 97 پذیرش شبانه روزی و صرافی است.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان


هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

از هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس که در مرکز شهر ایروان واقع است تور ارمنستان اردیبهشت 97هتل رادیسون بلو ایروان می باشد.طراحی و دیزاین هتل و اتاق بسیار مدرن و عالی و با منظره فوق العاده از پارک و کوه آرارات می باشد.مهمانان عزیز تور ارمنستان می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را  درتور ارمنستان فروردین 97 بام این هتل میل نمایند و از فضای رستوران کنار عزیزانتان لذت ببریتور ارمنستان خرداد 97د.

امکانات هتل: اینترنت رایگان ،ترانسفر فرودگاهی، تور ارمنستان بهار 97سالن ماساژ، پارکینگ رایگانتور ارمنستان تابستان 97، اتاق ویژه افراد غیر سیگاری، سالن بدنسازی را به مسافران تور ارمنستان خود ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که تور ارمنستان تابستان 97در خیابان آبوویان و در نزدیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های مهم شهر ایروان به شمار می رود که افراد مهمی نظیر رئیس جمهور چند کشور تور ارمنستان خرداد 97در آن اقامت داشته اند. هتل دارای 104 اتاق بسیار شیک و تمیز است که امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با سشوار و صندوق امانات را به شما مهمانان تور ارمنستان ارائه می دهند. در رستوران هتل که نمای پانارومایی از شهر ایروان دارد غذاهای ارمنی و ایتالیایی توسط بهترین سرآشپزها سرو می شوند. در مرکز اسپا و سلامتیتور ارمنستان اردیبهشت 97 هتل گلدن تیولیپ می توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سولاریوم و باشگاه بدنسازی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان تور ارمنستان بهار 97به مرکز تجارت، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته،تور ارمنستان فروردین 97 اجاره ماشین، فروشگاه و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان

هتل گلدن تیولیپ ایروان ارمنستان


هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس یکی از هتل های 5 ستاره ارمنستان است تور ارمنستان تابستان 97که در خیابان آزاتوتیان شهر ایروان قرار گرفته است. هتل در 5 دقیقه ای مرکز شهر، در کنار پارک پیروزی و در 11 کیلومتری فرودگاه زوارتونس قرار دارد. اتاق های این هتل بسیار لوکس است و تمامی امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. مرکز سلامتی این هتل لوکس دارای استخر،تور ارمنستان فروردین 97 سونا، جکوزی و حمام بخار می باشد که شما مسافران تور ارمنستان ساکن هتل می توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید. هتل دارای یک رستوران اصلی، تور ارمنستان اردیبهشت 97یک رستوران ایتالیایی و چهار کافی شاپ است که یکی از آن ها با نام تراس طلایی یک کافی شاپ روباز با منظره ی دیدنی از شهر ایروان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس،تور ارمنستان خرداد 97 آرایشگاه، مرکز تجارت، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین و سالن بدنسازی اشارهتور ارمنستان بهار 97 کرد.

هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس ارمنستان

هتل گلدن پالاس ارمنستان


هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که در میدان جمهوریتور ارمنستان خرداد 97 این شهر قرار گرفته است. ایستگاه مترو در فاصله 700 متری هتل و فرودگاه بین المللی زوارتونس در فاصله 10 کیلومتری هتل قرار دارد. در این هتل 259 اتاق و سوئیت وجودتور ارمنستان تابستان 97 دارد که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی هستند. هتل دارای دو رستران تور ارمنستان اردیبهشت 97است که غذاهای بین المللی و ایتالیایی سرو می کنند. کافی میتینگ پوینت در محوطه بیرونی و کافه کریستال در داخل هتل قرار گرفته اند که برای نوشیدن قهوه و میلتور ارمنستان بهار 97 کردن دسر می توانید از آن ها استفاده نمایید؛ هم چنین یک کافه مخصوص بستنی های خوش طعم با نام اسکوپ در هتل وجود دارد. در مرکز اسپا و سلامتی هتل ماریوت می توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازیتور ارمنستان فروردین 97 استفاده نمایید. دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان می توان به آرایشگاه، اجاره ماشین، استخر روباز، فروشگاه، مرکز تجارت، خدمات تور و ... اشاره کرد.

هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت ارمنستان

هتل ماریوت ارمنستان


هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات یکی از هتل های 5 ستاره شهر ایروان است که در خیابان گریگورتور ارمنستان خرداد 97 لوسارویچ این شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو آندرانیک قرار گرفته است. هم چنین فرودگاه زوارتونس شهر ایروان در فاصله 15 کیلومتری هتل قرار دارد. رستوران هتل آرارات انواعتور ارمنستان تابستان 97 غذاهای اروپایی و ارمنی را برای شما مهمانان گرامی تور ارمنستان با کیفیت بسیار مطلوب و طعم عالی سرو می کند. هتل دارای 46 اتاق می باشد که از نوع اتاق های استاندارد و خانوادگی است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و اینترنت هستند. در مرکز سلامتی هتل می توانید اتور ارمنستان اردیبهشت 97ز استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ استفاده کنید. در اطراف هتل یک باغ بسیار زیبا قرار دارد که می توانید در آن به گردش و استراحت بپردازید. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترانسفرتور ارمنستان فروردین 97 فرودگاهی، لاندری، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، صندوق امانات و پارکینگ اشارهتور ارمنستان بهار 97 کرد.

هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات ارمنستان

هتل آرارات ارمنستان



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابان سایات نوا این شهر قرار گرفته است. این هتل فاصله بسیار کمی تا میدان جمهوری داشته و در 13 کیلومتری فوردگاه زوارتونس قرار گرفته است. هتل آنی پلازا دارای 262 اتاق شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیتتور ارمنستان بهار 97 است که امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن، تهویه مطبوع و مینی بار را دارا هستند. صبحانه در رستوران آنی به سبک بوفه سرو می شود و برای ناهار و شام می توانید از روی منو غذاهای ارمنی یا بین المللی صرف کنید. کافی شاپ هتل آنی پلازا با قرار گرفتن در محوطه روباز مکان بسیار مناسبی برای صرف نوشیدنی های گرم است. در مرکتور ارمنستان خرداد 97ز اسپا هتل آنی پلازا استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا و باشگاه بدنسازی قرار دارند که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن ها تور ارمنستان فروردین 97استفاده کنید. یکی از مزیت های بسیار مهم این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان مسلط بودن کارکنان این هتل به زبان فارسی است. از دیگر امکانات هتل انی پلازا میتور ارمنستان تابستان 97 توان به اسنک بار، آرایشگاه، فروشگاه، سولاریوم، مرکز تجارت و ترانسفر فتور ارمنستان اردیبهشت 97رودگاهی اشاره کرد.

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان


هتل آویا ترانس ارمنستان 

هتل آویا ترانس یکی از هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در خیابان آبویان شهر ایروان و در نزتور ارمنستان خرداد 97دیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل دارای 55 اتاق بسیار تمیز و زیبا است که برای شما مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام وتور ارمنستان بهار 97 وسایل بهداشتی هستند. رستوران هتلتور ارمنستان تابستان 97 آویا ترانس صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ارمنی و اروپایی را سرو می کند. بری انجام مبادلات ارزی نیازی به مراجعه به بیرون از هتل ندارید زیرا هتل دارای یک مرکز صراف می باشد. از دیگر امکانات هتل آویا ترانس می توان به کافی تور ارمنستان فروردین 97شاپ، اتاق جلسات، فروشگاه، خشکشویی، تور ارمنستان اردیبهشت 97اینترنت بی سیم، ماساژ، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

 


هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین هتل های ارمنستان می باشد که در تور ارمنستان خرداد 97نزدیکی میدان جمهوری و تاتر اپرا واقع گردیده استتور ارمنستان اردیبهشت 97.این هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی تور ارمنستان فروردین 97عالی می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند در رستوران هتل انواع تور ارمنستان بهار 97غذاهای لذیذ و همچنین غذاهای اسپانیایی معروف رستوران را نوش جان نمایند.لازم به ذکر است فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر می باشد.با تور ارمنستان همراه شوید  در این رستوران لوکس لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربتور ارمنستان تابستان 97ه نمایید.

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان


هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس یکی از هتل های 4 ستاره و خوب شهر ایروان است. این هتل در کنار میدان تور ارمنستان اردیبهشت 97جمهوری یا هراپراک که مرکز شهر ایروان و قابل دسترسی به همه نقاط شهر است قرار دارد. هتل دارای ساختمانی 8 طبقه و بسیار لوکس و زیبا و البته نوساز است که قطعا رضایت شما مسافران تور ارمنستان را جلب خواهد کرد. هتل دارای 95 اتاق با دکوراسیون به رنگ روشن و زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با تور ارمنستان خرداد 97دوش و سشوار، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. رستوران هتل در کنار لابی قرار داشته و صبحانه را با سرو انواع خوراک ها و شیرینی های خوش طعم ارمنی به شکل بوفه سرو می کند.تور ارمنستان تابستان 97 هم چنین کافی شاپ هتل آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، پذیرش 24 ستور ارمنستان فروردین 97اعته، اجاره ماشین، فروشگاه، لاندری و خشکشوییتور ارمنستان بهار 97 اشاره کرد.

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل گرانادا ارمنستان

هتل گرانادا یکی از هتل های 3 ستاره ارمنستان است که در شهر ایروان این کشورتور ارمنستان خرداد 97 قرار گرفته است. هتل گرانادا با موقعیت مکانی تور ارمنستان بهار 97بسیار خوب در نزدیکی مراکز دیدنی شهر ایروان قرار گرفته است و هم چنین به فرودگاه شهر نزدیک است. این هتل دارای 13 اتاق از تور ارمنستان تابستان 97نوع توئین است که به شما مسافران تور ارمنستان امکانات تلویزیون، مینی بار، تلفن، اینترنت و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. رستوران هتل به صورت آلاکارته تور ارمنستان اردیبهشت 97یعنی انتخاب از روی منو است و غذاهای متونع و خوش طعمی را سرو می کند. خدمات این هتل برای شما مهمانان تور ارمنستان به صورت ALL ارائه می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ،تور ارمنستان فروردین 97 کافه، ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرانادا ارمنستان

هتل گرانادا ارمنستان


هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3تور ارمنستان تابستان 97 ستاره ایی است که در ایروان واقع می باشد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذاهای اروپایی برای مشتریان خود می باشد.تور ارمنستان بهار 97فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه می باشدوتور ارمنستان خرداد 97 فاصله بسیار کمی تا مترو دارد.به همین خاطر این یک مزیت برای این هتل محسوب می شود.امکاناتی که این هتل به مسافران تور ارمنستان خود ارائه می دهد شامل:کتابخانه ، صرافی ، لاندری ،تور ارمنستان فروردین 97 روم سرویس ، فکس ، کپی ، صندوق امانات ، آسانسور و ... می تور ارمنستان اردیبهشت 97باشد.

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان

هتل مسکو هاوس ایروان ارمنستان


هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان ارمنستان است که جدیدالتاسیستور ارمنستان فروردین 97 بوده و در نزدیکی هزارپله قرار دارد. این هتل دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر هتل های است و همینتور ارمنستان بهار 97 امر باعث انتخاب این هتل توسط بسیاری از مسافرانتور ارمنستان شده است. هتل دارای 25 اتاق از انواع یک تخته ، دوتخته و سوئیت است که دارای امکاناتی مانند مینی بار، یخچال، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان و بالکن هستند. از دیگر تور ارمنستان تابستان 97امکانات هتل می توان به رستوران، ترانسفر تور ارمنستان اردیبهشت 97فرودگاهی با هزینه، صرافی، روم سرویس و کافی شاپ اشاره تور ارمنستان خرداد 97کرد.

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان

هتل کاسکاد ایروان ارمنستان


هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابان ماشتوس این شهر قرار گرفتهتور ارمنستان اردیبهشت 97 است. فاصله این هتل از میدان جمهوری تنها یک کیلومتر است و تا فرودگاه زوارتونس تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 109 اتاق از نوع اتاق استاندارد و سوئیت می باشدتور ارمنستان فروردین 97 که برای شما مسافران تور ارمنستاندارای امکانات تلویزیون، اینترنت، حمام، مینی بار، تهویه مطبوع و تور ارمنستان بهار 97چای ساز هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی را با دو نوع منوی بوفه و آلاکارته سرو می کند؛ هم چنین کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. در مرکز اسپا مجهز هتل می توانید استخر سرپوشیده،تور ارمنستان تابستان 97 سالن ماساژ، سونا و جکوزی را پیدا کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به تنیس روی میز، خدمات بلیط، خدمات تور، مرکز تجارت، فروشگاه سوغاتی وتور ارمنستان خرداد 97 شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرگ ارمنستان

هتل آرگ یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان برونازیان این شهر تور ارمنستان خرداد 97قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار داشته و فاصله آن تا میدان جمهوری 10 دقیقه است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه زوارتونس بیست دقیقه است. اتاق های تور ارمنستان اردیبهشت 97هتل بسیار تمیز بوده و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، بالکن، حمام با سشوار و میزکار را ارائه می دهند. سالن تور ارمنستان فروردین 97ماساژ هتل مکان بسیار مناسبی برای ریلکس کردن است که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن استفاده کنید. در اطراف هتل یک باغ بسیار زیبا وجود دارد که کافی شاپ هتل در آن قرار گرفته است. هم چنین در این باغ می توانیدتور ارمنستان بهار 97 به دوچرخه سواری بپردازید. رستوران هتل در وعده صبحانه به صورت وعده است و در هنگام ناهار و شام منویی بسیار متنوع در اختیار شما مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل غذای مخصوص گیاهخواران نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آرگ می توان به سالن بیلیارد، اجاره ماشین، کارکنانتور ارمنستان تابستان 97 مسلط به زبان فارسی، خدمات بلیط و روم سرویس اشاره کرد. 

هتل آرگ ارمنستان

هتل آرگ ارمنستان

هتل آرگ ارمنستان


هتل شیراک ایروان ارمنستان

 

هتل شیراک یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان خرناتسی و 150 متری میدان تور ارمنستان اردیبهشت 97معروف جمهوری قرار گرفته است. در فاصله 500 متری هتل نیز ایستگاه مترو قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر است که تور ارمنستان تابستان 97در سال 1981 افتتاح و در سال 2012 بازسازی شده است. هتل دارای 140 اتاق بسیار تمیز است که امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. هم چنین از پنجره هایتور ارمنستان بهار 97 این اتاق ها کوه های زیبای آرارات قابل مشاهده هستند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای گرجی و ارمنی را سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان می توان به کافی شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت بی سیم رایگان،تور ارمنستان خرداد 97 خشکشویی، فروشگاه و ترانسفرتور ارمنستان فروردین 97 فرودگاهی اشاره کرد.

هتل شیراک ایروان ارمنستان

هتل شیراک ایروان ارمنستان

هتل شیراک ایروان ارمنستان


هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری و در تور ارمنستان اردیبهشت 97دویست متری ایستگاه مترو قرار دارد. فرودکاه زوارتونس نیز 13 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل دارای 25 اتاق است که بسیار شیک و تمیز هستند و امکانات تلویزیون، تور ارمنستان فروردین 97مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با سشوار، اینترنت و تلفن را ارائه می دهند. در رستوران هتل کانتار صبحانه به سبک بوفه سرو می شود و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ارمنی را سرو می کند. هم چنین کافی تور ارمنستان بهار 97شاپ این هتل در تراس قرار گرفته است و همراه با صرف یک فنجان قهوه می توانید از منظره زیبای شهر ایروان لذت ببرید.تور ارمنستان تابستان 97 از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور ارمنستان می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، پارکینگ، اتاق بازی و ...تور ارمنستان خرداد 97 اشاره کرد.

 

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان

هتل کانتار ایروان ارمنستان


هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان کاقباتسی این شهر قرار گرفتهتور ارمنستان فروردین 97 است. فاصله هتل تا میدان جمهوری تنها 450 متر و تا فرودگاه زوارتونس 11 کیلومتر می باشد. در این هتل ده اتاق استاندارد وجود دارند که امکانات یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام باتور ارمنستان اردیبهشت 97 سشوار و تلفن را به شما مسافران تور ارمنستان ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته است و صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و برای ناهار و شام منویی از غذاهای ارمنی و بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. کافی شاپ هتل نیز در کنار لابی قرار دارد. در این هتل فعالیت هایی برای سرگرمی کودکان شما نیز انجام می شود. هم چنین اگر مایل تور ارمنستان بهار 97به گشت و گذار در ایروان با خودروی خود هستید می توانید از هتل ماشین اجاره کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به لاندری، روم سرویس،تور ارمنستان خرداد 97 فروشگاه، اجاره دوچرخه و پذیرش 24 ساعته اشاره تور ارمنستان تابستان 97کرد.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل والنسیا ارمنستان

یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان هتل والنسیا تور ارمنستان تابستان 97می باشد. این هتل در خیابان میناسیکیان و در اصله هفت کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. ظاهر هتل بسیار جالب بوده و شبیه یک ساختمان ویلایی در میان فضای سبز است. هتل والنسیا دارای 58 اتاق استاندارد است که دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، تور ارمنستان خرداد 97تهویه مطبوع، حمام و اینترنت برای شما مسافران تور ارمنستان می باشند. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه کرده و در دیگر وعده ها انواع تور ارمنستان بهار 97غذاهای ارمنی را سرو می کند. در اطراف هتل یک باغ زیبا قرار دارد که مکان بسیار مناسبی برای گشت و گذار و کسب آرامش است. از دیگر امکانات این هتل تور ارمنستان فروردین 97می توان به کافی شاپ، لابی، آرایشگاه، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، شاتل فرودگاه، تاکسی سرویس و... اشاره تور ارمنستان اردیبهشت 97کرد. 

هتل والنسیا ارمنستان

هتل والنسیا ارمنستان


هتل باس ارمنستان

هتل باس یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است کهتور ارمنستان تابستان 97 در خیابان مارشال باغرامیان و در نزدیکی ایستگاه مترو این خیابان قرار دارد. از این هتل نمای زیبای کوه آرارات پیداست. این هتل کوچک ولی شیک و تمیز است و کارکنان آن تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما مسافران تور ارمنستان انجام می دهند. هتلتور ارمنستان بهار 97 دارای 41 اتاق می باشد که دارای مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن می باشند. در رستوران هتل باس انواع غذاهای ارمنیتور ارمنستان خرداد 97 و اروپایی سرو می شود و هم چنین شما می توانید غذای خود را در تراس هتل میل کنید که نمای زیبایی از شهر نیز از آن قابل مشاهده است. در سالن ماساژ این هتل انواع ماساتور ارمنستان فروردین 97ژها توسط ماساژورهای مجرب انجام می شود و فعالیت خوبی برای ریلکس کردن و رفع خستگی می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توانتور ارمنستان اردیبهشت 97 به استخر، سونا، کتابخانه، کافی شاپ، سالن ضیافت و ... اشاره کرد.

هتل باس ارمنستان

هتل باس ارمنستان

هتل باس ارمنستان

 


هتل رجینه ارمنستان

یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان هتل رجینه است. این هتل در سال 2009 افتتاح شده و تور ارمنستان فروردین 97در فاصله 5 دقیقه ای از مرکز شهر ایروان در خیابان نورکی آیگینر قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتونس 20 دقیقه می باشد. هتل دارای 58 اتاق تور ارمنستان اردیبهشت 97و سوئیت است که دارای  امکانات کامل و بسیار تمیز و زیبا هستند. رستوران هتل رجینه صبحانه را به صورت بوفه ارائه می کند و برای ناهار و شام منویی از غذاهای ارمنی و اروپاییتور ارمنستان تابستان 97 در اختیار شما قرار می دهد. استخر روباز هتل رجینه مکان مناسبی برای شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب در فصول گرم سال است. از دیگر امکانات هتل برایتور ارمنستان بهار 97 شما مسافران تور ارمنستان می توان به باغ، تراس، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن ضیافت، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، لاندری و اینترنت اشاره تور ارمنستان خرداد 97کرد. 

هتل رجینه ارمنستان

هتل رجینه ارمنستان

هتل رجینه ارمنستان


هتل ایروان دلوکس ارمنستان

هتل ایروان دلوکس یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در خیابان کمیتاس قرار گرفته است. این هتلتور ارمنستان فروردین 97 در فاصله 5 دقیقه ای از مرکز شهر ایروان قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه زوارتونس 15 کیلومتر است. هتل دارای 18 اتاق بسیار تمیز تور ارمنستان تابستان 97می باشد که دارای امکانات تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت و حمام هستند. رستوران هتل در وعده صبحانه به صورت بوفه است و در هنگام ناهاتور ارمنستان بهار 97ر و شام با منوی بسته از شما مسافران تور ارمنستان پذیرایی می کند. سونا و سونای بخار هتل مکان مناسبی برای ریلکس کردن و استراحت است. هم چنین وجود اتاق جلسه و مرکز تجارت در این هتل، تور ارمنستان اردیبهشت 97آن را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، فروشگاه، اجاره ماشین، خدمات تور، لاندری و روم تور ارمنستان خرداد 97سرویس اشاره کرد.

هتل ایروان دلوکس ارمنستان

هتل ایروان دلوکس ارمنستان

هتل ایروان دلوکس ارمنستان



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های ارمنستان,آفر هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آکواتک ایروان ارمنستان 

یکی از هت های 3 ستاره شهر ایروان که در خیابان میاسنیکیان این شهر قرار گرفته است هتل آکواتک میتور ارمنستان تابستان 97 باشد. هتل آکواتک به علت داشتن مجموعه آبی بسیار بزرگ و مجهز خود که در آن استخرهای متعدد، سونا، جکوزی، حمام ترکی و پارک آبی قرار دارندتور ارمنستان بهار 97 محبوبیت زیادی در میان گردشگران تور ارمنستان دارد. هتل دارای 64 اتاق با طراحی ساده و زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام ، سشوار و حوله و لوازم بهداشتی هستند. رستوران اصلی تور ارمنستان خرداد 97هتل صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند ولی رستوران های دیگری نیز ، مانند رستوران مجموعه آبی، در هتل وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید؛ یکی از این رستوران ها دارای منوی رژیمی برای گیاهخواران است. دیگر امکانات هتل آکواتک شامل سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، اینترنت بی سیم رایگان، کافی شاپ، لاندری، پذیرشتور ارمنستان اردیبهشت 97 24 ساعته، روم سرویس، صندوق امانات و فروشگاه می تور ارمنستان فروردین 97باشد.

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

 


هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان که در خیابان چهارم این شهتور ارمنستان بهار 97ر قرار گرفته است هتل رویال پالاس می باشد. این هتل کمی تا مرکز شهر فاصله دارد و باید این فاصله را با تاکسی طی کنید. هتل دارای 59 اتاق و سوئیت است که امکانات مینیتور ارمنستان خرداد 97 بار، تلویزیون، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را دارا می باشند. رستوران مجلل این هتل در وعده صبحانه به سبک بوفه و برای ناهار و شام تور ارمنستان تابستان 97منویی از انواع غذاهای ارمنی و اروپایی در اختیار شما گردشگران تور ارمنستان قرار می دهد. استخر روباز هتل در محوطه فضای سبز قرار گرفته و سونا، جکوزی و خدمات سلامت و ماساژ در مرکز اسپا هتلتور ارمنستان فروردین 97 موجود است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر سرپوشیده، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، اینترنت، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و ... اشاره تور ارمنستان اردیبهشت 97کرد.

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان


هتل هرازدان ارمنستان 

هتل هرازدان یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار گرفته استتور ارمنستان خرداد 97. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر ایروان و در مجاورت رودخانه هرازدان قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به نقاط مهم شهر دارد. تور ارمنستان بهار 97هتل دارای 77 اتاق است که به شما مسافران تور ارمنستان امکانات یخچال، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن، حمام و سشوار را ارائه می دهند. فاصله هتل هرازدان تا فرودگاه 20 دقیقهتور ارمنستان تابستان 97 است که می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی استفاده نمایید. وجود سالن همایش و جلسات این هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور ارمنستان اردیبهشت 97 رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، سالن بیلیارد، صرافی، زمین بازی کودکان، لاندری و روم سرویس اشاره تور ارمنستان فروردین 97کرد. 

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان


هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است کهتور ارمنستان بهار 97 در موقعیت مکانی بسیار ایده آل در خیابان نعلبندیان و در تور ارمنستان تابستان 97کنار میدان جمهوری واقع شده است. فرودگاه بین المللی زوارتونس نیز تا این هتل 20 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای ساختمانی 5 طبقه تور ارمنستان خرداد 97با 36 اتاق می باشد؛ اتاق های هتل اربونی بسیار تمیز بوده و امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع،‌ اینترنت و حمام در آن ها موجود می باشد. رستوران هتل منویی کامل از غذاهای ارمنی را در اختیار شما مسافران تور ارمنستان قرار می دهد و صبحانه را نیز به صورت بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته است و بیست و چهار ساعته خدمات ارائه می کند. تور ارمنستان اردیبهشت 97از دیگر امکانات هتل می توان پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه سوغاتی، خشکشویی، صندوق امانات و ... اشارهتور ارمنستان فروردین 97 کرد.

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی ارمنستان



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش یکی از رستوران های ساحلی کیش است که در جاده جهان وتور کیش اردیبهشت 97 بعد از کشتی یونانی قرار دارد. رستوران دارای یک فضای سنتی بسیار زیبا و دل نشین است که قطعا نظر شما مسافران تور کیش را جلب خواهد کرد. رستوران دارای ظرفیت 50 نفر است و در هنگام شام تور کیش تابستان 97و ناهار خدمات ارائه می دهد. هم چنین در زمان های دیگر می توانید از سرویس چای و قهوه رستوران استفاده کنید. منوی تور کیش فروردین 97ستوران شامل انواع غذاهای ایرانی نظیر کباب ها، دیزی وتور کیش خرداد 97 خورشت ها است. رستوران در هنگام شام اجرای موزیک زنده نیز تور کیش بهار 97خواهد.

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش کیش

رستوران کلبه درویش کیش


رستوران شانی کیش

رستوران شانی یکی از رستوران های خوب جزیره کیش تور کیش بهار 97است که در نزدیکی مرکزتور کیش اردیبهشت 97 شهر و در هتل شایگان کیش  قرار دارد. این رستوران دارای دکوراسیونی با رنگ های شاد و زیبا است و می تواند همزمانتور کیش تابستان 97 به 250 نفر خدمات رسانی کند. منوی رستوران شانی شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و این غذاها با بهترین کیفیت در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهند. رستوران در سه وعده غذاییتور کیش فروردین 97 صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می دهد که در هنگامتور کیش خرداد 97 شام خدمات رسانی به همراه موسیقی زنده می باشد.

رستوران شانی کیش

رستوران شانی کیش


رستوران باران کیش

رستوران باران یکی از رستوران های خوب تور کیش تابستان 97کیش است که در نزدیکی بازار زیتون قرار دارد. رستورانتور کیش اردیبهشت 97 دارای ظرفیت 55 نفر بوده و انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. رستوران دارای دو فضای سنتی و مدرن است که می توانید به طور دلخواه مکان نشستن خود را انتخاب کنید. این رستوران  در دو تایم ظهر و شب برای ناهار و شام به شما مهمانان تور کیش خدمات ارائه می دهد. رستوران دارای اینترنتتور کیش فروردین 97 بی سیم رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید. هم تور کیش خرداد 97چنین می توانید برای مراسم های خود با اطلاع قبلی میز رزروتور کیش بهار 97 کنید.

رستوران باران کیش

رستوران باران کیش


رستوران سرآشپز کیش

رستوران سرآشپز یکی از رستوران های خوب کیش است که به شما مسافران تور کیش خدمات ارائه می دهد. این رستوران دارای دکوراسیونی تور کیش فروردین 97شیک و مدرن و زیبا است. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی وتور کیش بهار 97 دریایی خوش طعم است. منوی این رستوران باز استتور کیش خرداد 97 و مشا می توانید با این منو غذاهای دلخواه خود را میل کنید. پیشنهاد ا استفادهتور کیش تابستان 97 از این رستوران در سفر شما به جزیره زیبای کیشتور کیش اردیبهشت 97 است.

رستوران سرآشپز کیش

رستوران سرآشپز کیش


رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره یکی از رستوران های خوب جزیره است که در خیابان فردوسی کیش که در مرکز تور کیش فروردین 97شهر است قرار دارد. این رستوران با منوی غذاهای ایرانی شامل کباب ها و غذاهای دریایی از شما مسافران تور کیش پذیرایی می کند. فضای رستوران بسیارتور کیش تابستان 97 شیک  مدرن و بسیار تمیز است. از ویپگیتور کیش اردیبهشت 97 ها مثبت رستوران می توان به ارائه اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد. ظرفیت رستوران حدود 150 نفر وتور کیش بهار 97 قیمت منوی آن مناسب است. شما می توانیدتور کیش خرداد 97 در دو وعده غذایی ناهر و شام برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رزرو رستوران های کیش,قیمت رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

رستوران سالود کیش

مجموعه رستوران و کافی شاپ بین المللی سالود به تازگی در جزیره کیش تور کیش تابستان 97افتتاح شده است. این رستوران در نزدیکی ساحل زیبای جزیره قرار گرفته است و یک رستوران ساحلی محسوب می شود. دکوراسیون داخلی رستوران بسیار لوکس و شیک است و رستوران دارای فضایتور کیش فروردین 97 مطبوعی است. مجموعه در دو طبقه ساخته شده است که در طبقه پایین رستوران قرار دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی خود جای داده است.تور کیش خرداد 97 در طبقه بالا یک کافه زیبا قرار دارد که انواع نوشیدنی و دسر را سرو می کند. هم چنین می توانید در تراس کافی شاپ که دارای منظره ای فوق العاده از خلیج زیبای فارس است بنشینید. تور کیش بهار 97هنگام صرف غذا برای شما مسافران تور کیش موسیقی زیبای زنده نیز نواخته خواهد شد. این رستوران هم چنین در نزدیکی کلبه هور که یکی از دیدنی های تور کیش اردیبهشت 97جزیره کیش است قرار گرفته است.

رستوران سالود کیش

رستوران سالود کیش


رستوران نقش جهان کیش

رستوران نقش جهان یک رستوران خوب در خیابان فردوسی است. این رستوران درتور کیش تابستان 97 منوی خود انواع غذاهای ایرانی را جای داده است که شما مسافران تور کیش می توانید طعم به یاد ماندنیتور کیش اردیبهشت 97 آن را تجربه کنید. فضا و دکوراسیون این رستورانتور کیش بهار 97 به صورت سنتی است. این رستوران تور کیش فروردین 97در دو وعده غذایی ناهار و شام خدمات ارائه می تور کیش خرداد 97دهد.

رستوران نقش جهان کیش

رستوران نقش جهان کیش


رستوران بومرنگ کیش

رستوران بومرنگ یکی از فست فودهای خوب جزیره است که بلوار مرواریدتور کیش تابستان 97 و ایوان مروارید کیش قرار دارد. منوی رستوران شامل انواع فست فود مانند پیتزا، برگر و سوخاری است که با بهترین کیفیت برای شما مهمانان تور کیش طبخ می شود. هم چنین سالاد ، نوشیدنی و میان وعده نیز در منوی این رستوران به چشم می خورد. رستوران دارای 60 نفر ظرفیت است اما اگر نتوانستید یا نخواستیدتور کیش اردیبهشت 97 در رستوران غذا میل کنید می توانیدتور کیش بهار 97 از قسمت بیرون بر سفارش خود را تهیه کنید.تور کیش فروردین 97 ساعت کار رستوران بومرنگ از 12 ظهر تا 12 شب میتور کیش خرداد 97 باشد.

رستوران بومرنگ کیش

رستوران بومرنگ کیش


رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین یکی از رستوران های جزیره است که روبروی بازار عربهای کیشتور کیش تابستان 97 قرار دارد. این رستوران با ارائه غذاهای ایرانی و دریایی تور کیش اردیبهشت 97با کیفیت خوب سعی در جلب رضایت شما مسافران تور کیش دارد. محیط رستوران خانوادگی است تور کیش بهار 97و دارای دکوری شیک و جذاب است. تور کیش فروردین 97این رستوران در تایم ناهار و شام خدمات خود را ارائه میتور کیش خرداد 97 دهد.

رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین کیش


رستوران کوه سنگی کیش

رستوران کوه سنگی یکی از رستوران های سنتی جزیره کیش است که که در میدانتور کیش تابستان 97 پردیس و در کنار بازار پردیس 2 قرار گرفته است. دکوراسیون این رستوران به شکلی است که انگار در داخل یک کوه قرار گرفته است و مکان های نشستن در رستورانتور کیش اردیبهشت 97 کوه سنگی به صورت تخت های سنتی است. منوی رستوران شامل انواع دیزی، کباب، ماهی و غذاهای سنتی است که با بالاترین کیفیت درتور کیش خرداد 97 احتیار شما مسافران تور کیش قرار می گیرند. هم چنین این رستوران خدماتتور کیش فروردین 97 جانبی دیگری مانند اینترنت بی سیم، منو چای و نوشیدنی و امکان نشستن در فضای آزاد را نیز دارا میتور کیش بهار 97 باشد.

رستوران کوه سنگی کیش

رستوران کوه سنگی کیش

رستوران کوه سنگی کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رزرو رستوران های کیش,قیمت رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات یکی از هتل های سه ستاره کیش است که در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار تور کیش تابستان 97گرفته است. این هتل در سال 1387 افتتاح تور کیش فروردین 97شده و دارای 70 اتاق دو تا پنج تخته می باشد. اتاق های این هتل برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلوتور کیش خرداد 97زیون، مبلمان، چای ساز، تلفن، اینترنت و حمام هستند. رستوران هتل تعطیلات با ظرفی 120 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. معماری هتل تعطیلات بسیار زیبا بوده و در اطراف ساختمان آن فضای سبز بسیار زیبا به همراه یک چایخانه سنتی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، لابی، تور کیش بهار 97صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات تور کیش اردیبهشت 97بلیط اشاره کرد.

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش درتور کیش تابستان 97 نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. تور کیش اردیبهشت 97صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تور کیش فروردین 97تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد.تور کیش خرداد 97 ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق اماناتتور کیش بهار 97 اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش با مساحت 3850 هزار متر مربع روبروی بلوار بزرگ خلیج تور کیش بهار 97فارس بنا شده است. این هتل در سه بلوک مجزا با مساحت هر کدام 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده کهتور کیش اردیبهشت 97 گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند. هتل تتور کیش تابستان 97ا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فصله دارد.در مقابل هتل کارتینگ اتومبیل رانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز تور کیش می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرتور کیش خرداد 97گازی و... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

کافی نت، اینترنت، لابی، رستوران، کافی تور کیش فروردین 97شاپ و ...

 هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل 2 ستاره دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار تور کیش فروردین 97گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله تور کیش اردیبهشت 97هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ،تور کیش خرداد 97 تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان اميرتور کیش بهار 97 كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقهتور کیش اردیبهشت 97 با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابیتور کیش فروردین 97 هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در تور کیش بهار 97محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 تور کیش خرداد 97ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

 


هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذتور کیش اردیبهشت 97 کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت تور کیش خرداد 97 در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می تور کیش بهار 97شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویستور کیش فروردین 97 فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل به صورت مجموعه سوئیت های ویلاییتور کیش فروردین 97 در کنار ساحل زیبای خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. هتل در بهترین موقعیت مکانی در نزدیکی اسکله تفریحی و مراکز خرید قرار گرفته است. تور کیش اردیبهشت 97رستوران هتل دارای دو قسمت سرپوشیده و روباز است که شما مسافران تور کیش می توانید متناسب با فصل و سلیقه خود در یکی از این دو محیط نشسته وتور کیش بهار 97 از صرف غذا لذت ببرید. از امکانات هتل تاپ رز کیش می توان به فضای سبز، اینترنت بی سیم، چایخانه سنتی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس، پارکینگ، خدمات گردشگری، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و کافی شاپتور کیش خرداد 97 اشاره کرد.

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش 

هتل تاپ رز کیش


 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش یکی از بهترین و نام آشنا ترین هتل های جزیره کیش استتور کیش بهار 97 که در میدان پردیس جزیره قرار گرفته است. دسترسی هتل شایگان به اماکن تفریحی و بازارها بسیار آسان است به طوری که پیاده می توانید به بسیاری از این اماکن بروید. این هتل در سال 1381 افتتاح شده است و در زمینی به مساحت 11000 متر مربع افتتاح شده است. در این هتل 140 اتاق، سوئیت و آپارتمان وجود دارد که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تور کیش اردیبهشت 97تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و اینترنت می باشد. در هتل شایگان یک رستوران اصلی، یک فست فود و یک رستوران سنتی وجود دارد. هم چنین سه کافیتور کیش تابستان 97 شاپ نیز در هتل شایگان وجود دارد. در هتل شایگان مرکز ورزش ها آبی وجود دارد که می توانید از استخر، سونا و جکوزی آن به صورت رایگان استفاده کنید. برای استفاده از خدمات ماساژ این مرکز باید هزینه اضافی تور کیش خرداد 97پرداخت نمایید. از دیگر امکانات این هتل برای تور کیشمی توان به سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، امکانات برای معلولین، بیلیارد و ... اشاره کرد.تور کیش فروردین 97

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش


هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در بلوار تور کیش خرداد 97مرجان جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل در کنار ساحل جزیره کیش قرار گرفته است و دارای یک ساحل شنی اختصاصی به همراه تفریحات ویژه مانند جت اسکی، غواصی و یک پارک آبی بادی بسیار مهیج می باشد. این هتل در سال 1390 افتتاح شده است و خدمات این هتل به صورت هافبرد ارائه می شود. ساختمان این هتل معماری بسیار فوق تور کیش فروردین 97العاده ای داشته و دارای 190 اتاق است که برخی از آن ها دارای نمای رو به دریا و برخی دیگر نمای رو به پارک دارا می باشند. رستوران هتل لوتوس نام داشته و انواع غذاهای ایرانیتور کیش تابستان 97 و فرنگی را به شما مسافرانتور کیش ارائه می دهند. هم چنین یک رستوران سنتی در محوطه هتل قرار دارد. برای برگزاری جلسات و مهمانی های خود می توانید از سالن کنفرانس و آمفی تئاتر این تور کیش اردیبهشت 97هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، زمین تنیس، سونا،‌ جکوزی، ماساژ، فضای سبز و ... اشاره تور کیش بهار 97کرد.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در روبروی بازار پردیس 2 و به تازگی بنا شده و امکانات بهتری را در تور کیش بهار 97اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا و بازارهای پردیس 1 ، پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش اشاره کرد. هتلتور کیش اردیبهشت 97 آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش: لابی،تور کیش تابستان 97 رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ،تور کیش خرداد 97 ماواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار تور کیش فروردین 97پردیس 2

 نمایی از هتل آرا کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در بلوار ایران جزیره و در نزدیکی صدا وتور کیش فروردین 97 سیما کیش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 20000 متر مربع ساخته شده استتور کیش تابستان 97 و دارای 15 واحد اقامتی ساخته شده است. هتل در سال 1379 افتتاح شده است و در سال 1394 برای آخرین بار بازسازی شد. رستوران هتل اسپادانا رستوران معروف شاندیز وی آی پی است که دارای تور کیش اردیبهشت 97موسیقی زنده بوده و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت مطلوب به شما مسافران گرامی تور کیش ارائه می دهند. از دیگرتور کیش بهار 97 امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات تور کیش خرداد 97اختصاصی و... اشاره کرد.

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرامش کیش

هتل آرامش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش است که در سال 1390 فعالیت خود را در اینتور کیش بهار 97 جزیره آغاز نمود. این هتل که در میدان ساحل جزیره قرار گرفته است فاصله کمی تا مکان های تفریحی و مراکز خرید کیش دارد. اتاق های این هتل ازتور کیش فروردین 97 انواع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند که در آن ها امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام ، اینترنت و لوازم بهداشتی برای شما مسافرن تور کیش وجود دارد. رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته و کافی شاپ آن در لابی قرار دارد. این هتل امکانات ویژه ای نیز برای تسهیل سفر معلولان گرامی در نظر گرفته است. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور کیش خرداد 97 ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، لاندری،تور کیش تابستان 97 روم سرویس، اجاره ماشین، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشارهتور کیش اردیبهشت 97 کرد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در میدان پردیس جزیره قرار تور کیش تابستان 97گرفته است. این هتل در سال 1388 افتتاح شده است و در نزدیکی مراکز خریدی نظیر پردیس قرار گرفته است. در هتل آرامیس یک رستوران اصلی و یک فست فود است که می توانید به دلخواه خود در این رستوران ها غذا میل کنید. برای گردش در جزیره می توانید از خدمات گشت شهری هتل استفاده نمایید. تعداد 64 اتاق در هتل وجود دارند که امکانات صبحانه،تور کیش فروردین 97 یخچال، تلویزیون، صندوق امانات و اینترنت را دارا می باشند. ویوی این اتاق ها رو به ساحل بوده و از تمامی آن های خلیج زیبای فارس قابل مشاهده است. از دیگرتور کیش اردیبهشت 97 امکانات هتل آرامیس برای شما مسافران تور کیش می توان به تاکسی سرویس، فضای سبز، گشت شهری، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته،تور کیش خرداد 97 روم سرویس و لاندری اشاره تور کیش بهار 97کرد.

هتل آرامیس کیش

 هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در بلوار ساحل اینتور کیش تابستان 97 جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1354 در جزیره افتتاح شد و سال ها است که از شما مسافران تور کیش پذیرایی می کند. هتل در سال 1393 بازسازی شده و به مجموع هتل های تور کیش خرداد 97پارس افزوده شده است. 193 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارد که امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت، حمام ، لوازم بهداشتی و صندوق امانات را دارا می باشند. مجموعه سالن تور کیش فروردین 97های چند منظوره هتل برای برگزاری جلسات، همایش و سمینارها بسیار مناسب می باشند. دو رستوران در هتل شایان وجود دارند که برای صرف غذا می توانید از آن ها استفاده کنید. هم چنین یک کافی شاپ و یک چایخانه سنتی نیز در هتل وجود دارند. از سالن دارت و بیلیارد هتل می توانید برای تفریح استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل می توانتور کیش بهار 97 به ترانسفر فرودگاهی، آرایشگاه، آتلیه، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و آلاچیق ساحلی اشاره تور کیش اردیبهشت 97کرد.

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش


هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش در سال 1378 در میدان امیرکبیر جزیره افتتاح شد. این هتل دارای موقعیتتور کیش خرداد 97 مکانی بسیار خوبی از نظر دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره می باشد. فرودگاه بین المللی جزیره کیش در 8 دقیقه ای هتل آریان قرار دارد و برای رفت و برگشت بهتور کیش بهار 97 فرودگاه می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان استفاده نمایید. هتل آریان در سال 1393 برای جلب رضایت شما مسافران تور کیش بازسازی شد. این هتل دارای 67 اتاق دو تور کیش فروردین 97و سه تخته است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، حمام با لوازم بهداشتی، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع هستند. رستوران هتل در کنار لابی قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و دریایی توسط سرآشپزهایتور کیش تابستان 97 ماهر طبخ می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدماتتور کیش اردیبهشت 97 تور و کرایه اتومبیل اشاره کرد.

هتل آریان کیش 

هتل آریان کیش 

هتل آریان کیش



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در خیابان رودکی قرار دارد. هتل پارمیدا موقعیت مکانی بسیار تور کیش بهار 97خوبی داشته و درست در کنار مرکز تجاری کیش و در مقابل پارک شهر قرار دارد. هتل در سال 1393 افتتاح شده است و دارای 81 اتاق با وضعیت دید رو به دریا است که دارای امکانات یخچال، مبلمان،تور کیش اردیبهشت 97 تلویزیون، اینترنت، تلفن و حمام هستند. هتل دارای سه رستوران است که در رستوران اصلی هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. تور کیش فروردین 97رستوران وی آی پی هتل با ظرفیت 350 نفر در طبقه منفی یک قرار داشته و استفاده از آن تنها با رزرو قبلی امکان پذیر است و رستوران سوم با نام باغچه در محوطهتور کیش تابستان 97 فضای سبز و آلاچیق های هتل قرار دارد. در مجموعه آبی هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آبسرد و ماساژ برای شما مسافران تور کیش وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، کافی شاپ،تور کیش خرداد 97 اجاره ماشین، سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

 هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در میدان پردیس جزیره قرار گرفته است.تور کیش بهار 97 این هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب در فاصله دو دقیقه ای از مرکز خرید پردیس قرار داشته و تا اسکله تفریحی تنها 4 دقیقه فاصله دارد. این هتل که در سال 1385 افتتاحتور کیش خرداد 97 شده است دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در 7 طبقه ساخته شده است و دارای تعداد 168 اتاق و سوئیت است که برخی از آن ها منظره تور کیش تابستان 97رو به خلیج همیشه فارس دارند. هتل پارمیس دارای چهار رستوران است که شامل رستوران اصلی، رستوران فرنگی، رستوران سنتی و رستوران ایتالیایی می باشد که صبحانه برای شما مهمانان گرامی تور کیشبه صورت بوفه در رستوران اصلی هتل سرو می شود. وجود سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و اتاق تجارت هتل پارمیس را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه است تور کیش فروردین 97که می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز، کافی شاپ، سالن بیلیارد، امکانات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرشتور کیش اردیبهشت 97 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

 هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارمیس کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نموده است وتور کیش بهار 97 به علت کیفیت اتاق ها و خدمات خود همواره طرفداران بسیاری در میان مسافران تور کیش دارا می باشد. هتل با موقعیت مکانی بسیار منحصر به فرد که کمتر هتلی را تور کیش خرداد 97کیش می توانید مشابه آن بیابید در کنار سواحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 1396 بازسازی شده است و دارای 190 اتاق و سوئیت می باشد که برخی از آن ها نمای رو به دریا و بقیه ی آن ها نمای رو به باغ هتل را دارا هستند. استخر هتل داریوش روباز بود و مخصوص استفاده ی آقایان می باشد اما از سونا تور کیش فروردین 97و جکوزی و خدمات ماساژ هتل بانوان نیز می توانند استفاده کنند. هتل دارای دو رستوران و یک کافی شاپ است که رستوران ها غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می کنند و کافی شاپ از صبح تور کیش اردیبهشت 97تا ساعت 10:30 شب خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل داریوش می توان به زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، قایق سواری،تور کیش تابستان 97 غواصی، دوچرخه سواری، آلاچیق ساحلی، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد تور کیش خرداد 97که در نزدیکی میدان قشم قرار گرفته است. این هتل در قسمت آرام جزیره و در از مراکز خرید قرار دارد و برای رفتن به این مراکز باید از تاکسی استفاده کنید. هم چنینتور کیش فروردین 97 فاصله این هتل تا فرودگاه 11 دقیقه است. این هتل دارای 42 اتاق است که بسیار تمیز بوده و امکانات رفاهی را در حد مطلوب به شما مسافران گرامی تور کیش ارائه می دهند. درتور کیش بهار 97 هتل ستاره طلایی رستوران وجود ندارد ولی با درخواست شما از رستوران های اطراف غذا به داخل هتل آورده می شود. برای گشت در جزیره می توانید از خدمات اجاره ماشین هتل استفاده کرده و با ماشین شخصی جزیره را بگردید. تور کیش اردیبهشت 97از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی، کافی شاپ، فضای سبز، صندوق امانات و تاکسی سرویستور کیش تابستان 97 اشاره کرد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ارس مشهد

هتل سه ستاره ارس مشهد در نزدیکی مجتمع تجاری پروما، بانک های مختلف،تور مشهد خرداد 97 سالن ورزشی شهید بهشتی و قطب تجاری و اداری مشهد قرار دارد. فاصله هتل تا حرم مطهر 20 دقیقه می شود. از امکانات رفاهی هتل ارس مشهد برای مسافران تور مشهدمی توان پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، نمازخانه، صندوق امانات، تور مشهد بهار 97جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، آسانسور و ... نام تور مشهد فروردین 97برد.

آدرس : مشهد، بلوار فردوسی، حد فاصل ميدان جانباز و چهار راه تور مشهد اردیبهشت 97خيام


هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که جزو هتل های باسابقه مشهد به شمار می رود. این هتل دارای 8 تور مشهد اردیبهشت 97طبقه و 36 اتاق می باشد. هتل باختر مشهد دارای رستوران در طبقه 1- است و کافی شاپی مجهز در لابی هتل قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه تور مشهد فروردین 97می شود. از امکاناتی که هتل باختر مشهد به مسافران تور مشهد ارائه می دهد تور مشهد بهار 97می توان به پذیرش شبانه روزی، رستوران، فروشگاه، پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، تور مشهد خرداد 97آسانسور، لاندری، فضای سبز، سالن کنفرانس و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان پاسداران، نبش پاسداران 1


هتل اشراق مشهد

هتل اشراق مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در فاصله 20 تور مشهد اردیبهشت 97دقیقه ای از حرم واقع شده است. این هتل علاوه بر ارائه سرویس رایگان حرم در نزدیکی یکی دیگر از اماکن مذهبی و متبرک مشهد به نام گنبد سبز قرار دارد. از امکانات رفاهی هتل اشراقتور مشهد بهار 97 مشهد برای گردشگران تور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، سال همایش، لاندری، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، کافی شاپ،تور مشهد خرداد 97 صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان آخوند خراسانی، هتل اشراق تور مشهد فروردین 97مشهد


هتل امیر مشهد

هتل امیر مشهد از هتل های دو ستاره مشهد می باشد که در سال 1392 بازسازی شده تور مشهد اردیبهشت 97است. هتل امیر دارای 5 طبقه و 150 تخت می باشد. این هتل در نزدیکی مکان‌های زیارتی و مراکز تجاری قرار دارد. امکانات رفاهی هتل امیر مشهد برای مسافران تور مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه، تور مشهد بهار 97تاکسی سرویس، سالن اجتماعات، خشکشویی، اینترنت، صندوق امانات و ... میتور مشهد فروردین 97 باشد.

آدرس : مشهد، چهار راه شهدا، مقابل باغ نادری،تور مشهد خرداد 97 هتل امیر مشهد


هتل اطلس مشهد

هتل سه ستاره اطلس مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است.تور مشهد اردیبهشت 97 این هتل دارای 189 واحد و ظرفیت 500 نفر می باشد. هتل اطلس مشهد دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانت، تور مشهد بهار 97نمازخانه، لاندری، پارکینگ، سالن اجتماعات، اینترنت، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، لابی تور مشهد فروردین 97و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس، تور مشهد خرداد 97هتل اطلس مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد.تور مشهد تابستان 97 هتل جنت مشهد با امکانات مناسب و با کادری مجرب به عنوان یکی از هتل های نزدیک به حرم آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد می باشند. فاصله هتل تا تور مشهد اردیبهشت 97حرم 5 دقیقه و تا فرودگاه 25 دقیقه می شود.

امکانات هتل جنت مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، تور مشهد بهار 97کافی شاپ، استخر، سونا، تور مشهد خرداد 97جکوزی، پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اینترنت، نمازخانه، لاندری، کافی نت، آسانسور و ... هستند.

آدرس : مشهد، خیابان خسروی نو، هتلتور مشهد فروردین 97 جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد


هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد است که دارای دو فاز می باشد فاز اول آن در سال 1357 و آخرین بازسازی آن سال 1392 می باشد که تور مشهد خرداد 97دارای 5 طبقه و 70 باب اتاق است. فاز دوم آن دارای 6 طبقه و 78 اتاق می باشتور مشهد اردیبهشت 97د که در سال 1388 احداث گردید. از مزیت های تور مشهد تابستان 97این هتل نزدیکی به مراکز خرید می باشد. از امکانات هتل صدر مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس،تور مشهد فروردین 97 پارکینگ، نمازخانه، لابی، لاندری، صندوق امانات، اینترنت، آسانسور و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان دانشگاه، تور مشهد بهار 97بین دانشگاه 17 و 19

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد از هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. که در نزدیکی حرم امام رضا و در خیابان امام رضاتور مشهد تابستان 97 واقع شده است. این هتل دارای 8 طبقه و 85 باب اتاق می باشد. از ویژگی های این هتل نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور می باشد کهتور مشهد اردیبهشت 97 برای دسترسی مسافران تور مشهد مناسب است. از امکاناتی که هتل هلیا مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد ارائه می دهد می توان به رستوران، کافی شاپ، تور مشهد بهار 97سالن اجتماعات، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت، اتاق چمدان، تور مشهد خرداد 97خشکشویی، نمازخانه، تاکسی سرویس، فضای سبز و ... اشارهتور مشهد فروردین 97 کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل به دلیل داشتن دسترسی آسانتور مشهد تابستان 97 به بازارها و حرم امام رضا (ع) مورد استقبال مسافران و گردشگران تور مشهد قرار گرفته است. فاصله هتل آپادانا مشهد تا ایستگاه راه آهن 12 دقیقه و تا فرودگاه 25 دقیقه می شود. از امکانات اتاق های تور مشهد خرداد 97هتل آپادانا می توان به بسته آرایشی و بهداشتی، یخچال، مینی بار در اتاق، حمام، تلویزیون، تلفن، تور مشهد اردیبهشت 97صندوق امانات و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

امکانات هتل آپادانا مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی تور مشهد بهار 97شاپ، تاکسی سرویس، خشکشویی، نمازخانه، اینترنت، آسانسور، لابی، خودپرداز و ... می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، تور مشهد فروردین 97هتل آپادانا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از هتل های 3 ستاره در نزدیکی حرم امام رضا تور مشهد خرداد 97می باشد. هتل دارای 5 طبقه مشتمل بر 45 اتاق دو تخته تا پنج تخته می باشد. تور مشهد تابستان 97فاصله هتل زیتون مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل زیتون در تمام ایام سال با تور مشهد فروردین 97سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد می باشد. از امکانات هتل زیتون مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، صبحانه سلف سرویس، پارکینگ،تور مشهد بهار 97 نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، آسانسور، لابی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان پاسداران، جنب سینما قدس، هتل زیتونتور مشهد اردیبهشت 97 مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد


هتل اعیان مشهد

هتل سه ستاره اعیان مشهد از هتل های نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتلتور مشهد اردیبهشت 97 در نزدیکی مراکز خرید و بازار رضا واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مناسب و معماری خاص مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. فاصله هتل اعیان مشهد تا حرم 5 دقیقه پیاده می شود. تور مشهد بهار 97از امکانات هتل اعیان مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی تور مشهد فروردین 97سرویس، اینترنت، صرافی، آسانسور، خشکشویی، لابی، صندوق امانات و ... اشاره تور مشهد تابستان 97کرد.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا 2، هتل اعیان تور مشهد خرداد 97مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد


هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد از هتل های نزدیک به حرم امام رضا می باشد. اینتور مشهد فروردین 97 هتل دارای 8 طبقه با امکانات رفاهی آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد می باشد. فاصله هتل پارمیدا مشهد تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین می شود. هتل پارمیدا بزرگ‌ترین آکواریوم تور مشهد اردیبهشت 97آب شیرین را در بین هتل‌های شهر مشهد دارد.

امکانات هتل پارمیدا مشهد شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی تور مشهد خرداد 97شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پارکینگ، نمازخانه، خشکشویی، اینترنت و ... می تور مشهد تابستان 97باشند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا 24،تور مشهد بهار 97 هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد از هتل های 3 ستاره باسابقه مشهد می باشد. این هتل در سال 1392 بازسازیتور مشهد فروردین 97 شده است. از ویژگی های بارز این هتل نزدیکی به حرم، بازار رضا و بازار هفده شهریور می باشد.تور مشهد تابستان 97 از امکانات هتل تهران مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، تور مشهد اردیبهشت 97پارکینگ، نمازخانه، خشکشویی، تاکسی سرویس، لابی، آسانسور و ... اشارهتور مشهد بهار 97 داشت.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امامتور مشهد خرداد 97 رضا 8

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سی برگ مشهد

یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد هتل سی برگ است که در ابتدای بلوار امام رضا (ع) مشهد قرار گرفته است. هتل تا حرم مطهر امام رضا حدود بیست تور مشهد خرداد 97دقیقه فاصله دارد و برای رفع این معضل مدیریت هتل برای شما مسافران تور مشهد سرویس رایگان به حرم در نظر تور مشهد تابستان 97گرفته است. هتل سی برگ دارای 56 سوئیت و آپارتمان است که دارای امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی و اینترنت می باشند. هتل سی برگ دارای سهتور مشهد اردیبهشت 97رستوران با نام های صنوبر، اقاقیا و افرا می باشد که می توانید به دلخواه برای صرف غذا از آن ها استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل سی برگ می توان به سالنتور مشهد فروردین 97 تشریفات، سالن همایش، کافی شاپ، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، روم سرویس، اجاره ماشین، لاندری و روم سرویس اشاره تور مشهد بهار 97کرد. 

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد


هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد از هتل های 3 ستاره خوب شهر مشهد می باشد. این هتل دارای 10 طبقه و 105 اتاق است. تور مشهد خرداد 97مسافران و گردشگران تور مشهد که به دنبال هتل در نزدیکی حرم اما رضا می باشند هتل فانوس دریا گزینه مناسبی است. فاصله هتل تا فرودگاه و اسیتگاه راه اهن حدود 15 دقیقه می شود. تور مشهد اردیبهشت 97امکاناتی که هتل فانوس دریا به مسافران تور مشهد ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی،تور مشهد بهار 97 کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن تور مشهد تابستان 97بدنسازی، پارکینگ، تاکسی سرویس، خشکشویی، آسانسور، صندوق امانات و ... می تور مشهد فروردین 97باشند.

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد

 


هتل لاله مشهد

هتل 3 ستاره لاله مشهد از هتل های خوب و تمیز شهر مشهد می باشد. این هتل در خیابان کوهسنگی واقع شده است. تور مشهد اردیبهشت 97هتل لاله دارای 7 طبقه و 101 اتاق دو تخته، سه تخته و انواع آپارتمان های یک خواب تا تور مشهد خرداد 97چهار خواب می باشد. فاصله هتل لاله مشهد تا حرم 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. تور مشهد فروردین 97امکاناتی که هتل لاله به زائران و مسافران تور مشهد ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، سرویس رفت و برگشتتور مشهد تابستان 97 به حرم، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن همایش، اینترنت وای فای، آسانسور، نمازخانه و ... میتور مشهد بهار 97 باشند.

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد


هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد از هتل های 4 ستاره و خوب مشهد است که در سال 1393 بازسازی شده است.تور مشهد فروردین 97 این هتل دارای 7 طبقه و 53 اتاق می باشد. فاصله هتل جواهر شرق مشهد تا حرم مطهر امام رضا 5 دقیقه می شود.تور مشهد اردیبهشت 97 امکانات هتل جواهر شرق مشهد برای مسافران تور مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، رم سرویس، خدمات ترانسفر، ماساژ آقایان و بانوان، خدمات پزشکی،تور مشهد خرداد 97 خدمات گردشگری، اینترنت، نمازخانه،لاندری، صندوق امانات و ... تور مشهد تابستان 97می باشند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا،تور مشهد بهار 97 نبش امام رضا 6

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 350 متری حرم امام رضا واقع شدهتور مشهد اردیبهشت 97 است. هتل شارستان مشهد دارای 6 طبقه و 88 اتاق می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با تور مشهد بهار 97ماشین می شود. از امکانات هتل شارستان مشهدتور مشهد تابستان 97 برای زائران و مسافران تور مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی نت، آسانسور، نمازخانه، اینترنت وتور مشهد خرداد 97 ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان شهیدتور مشهد فروردین 97 اندرزگو 17

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد


هتل نور مشهد

هتل نور مشهد از هتل های 3 ستاره شهر مشهد می باشد که در فاصله ی 500 متری حرم امام تور مشهد تابستان 97رضا واقع شده است. هتل نور مشهد دارای دو تور مشهد بهار 97رستوران و کافی شاپ است که در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود. این هتل 4 طبقه دارایتور مشهد فروردین 97 87 اتاق می باشد. از دیگر امکانات هتل نور مشهد می توان به پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، اینترنت، فکس و کپی، آسانسور،تور مشهد خرداد 97 سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، هتل نور تور مشهد اردیبهشت 97مشهد

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد


هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد از هتل های 3 ستاره با سابقه و خوب در نزدیکی حرم امام رضا می باشد. فاصله هتل نیایش مشهد تا تور مشهد بهار 97فرودگاه 20 دقیقه می شود. این هتل 5 طبقه دارای 25 اتاق با امکانات تلویزیون، تلفن، حمام، تهویه مطبوع، صندوق امانات و یخچالتور مشهد فروردین 97 است. امکانات هتل نیایش برای زائران و مسافران تور مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، پارکینگ، تور مشهد تابستان 97سالن کنفرانس، کافی نت، تاکسی سرویس و رم سرویس می تور مشهد اردیبهشت 97باشد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری، هتل نیایش تور مشهد خرداد 97مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد


هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از هتل های 4 ستاره خوب شهر مشهد می باشد که در سال 1389 افتتاح گردید. تور مشهد خرداد 97هتل در خیابان طبرسی قرار دارد که تا حرم 350 متر فاصله دارد. این هتل دارای 9 طبقه و 55 اتاق دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال می باشد. تور مشهد اردیبهشت 97امکانات هتل عماد عبارتند از : رستوران، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی،تور مشهد تابستان 97 مجموعه آبی، کافی شاپ، پارکینگ، سالن پذیرایی،اینترنت وای تور مشهد بهار 97فای، نمازخانه و ...

مسافران و گردشگران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل خوبتور مشهد فروردین 97 از امکانات و خدمات آن استفاده نمایند و سفر خوبی را داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی بازار جنت و خسروی واقع شده است. این هتل دارای 10 طبقه و 148 اتاق می باشد. فاصله هتلتور مشهد اردیبهشت 97 فردوسی تا حرم کم می باشد و همچنین تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل 6 تور مشهد تابستان 97نوبت سرویس حرم دارد که برای مسافران و زائران تور مشهد بسیار مناسب است. از امکانات هتل فردوسی مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، نمازخانه،تور مشهد فروردین 97 سالن همایش، پارکینگ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت وای فای و ... اشارهتور مشهد خرداد 97 کرد.

آدرس : مشهد، خیابان مدرس، نبش مدرس 1، هتل تور مشهد بهار 97فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد


هتل رز مشهد

هتل رز مشهد از هتل های 3 ستاره می باشد که در نزدیکی تور مشهد تابستان 97حرم مطهر واقع شده است. هتل رز مشهد تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. امکاناتی که هتل رز مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد فراهم کرده استتور مشهد فروردین 97 شامل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، لاندری، سرویس به حرم، پذیرش شبانه روزی،تور مشهد خرداد 97 تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، آسانسور و ... میتور مشهد اردیبهشت 97 باشند.

آدرس : مشهد، میدان بسیج مستضعفین، هتلتور مشهد بهار 97 رز مشهد

هتل رز مشهد

هتل رز مشهد


هتل ثامن مشهد

هتل 3 ستاره ثامن مشهد در ایتدای جاده طرقبه که منطقه ای سرسبز و باصفا می باشد قرار گرفته است. این هتل دارای دو ساختمان قدیم و جدید است. در نزدیکی هتل ثامن مشهد شاندیز، پیست دوچرخه سواری، باشگاه سوارکاری، جنگل وکیل آباد وتور مشهد تابستان 97 ... قرار گرفته است که مسافران و گردشگران تور مشهد می توانند به تفریح و سرگرمی بپردازند.

امکانات هتل ثامن مشهد شامل رستوران، سونا، تور مشهد فروردین 97جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، پارکینگ، سالن کنفرانس، تور مشهد خرداد 97کافی شاپ، نمازخانه، زمین تنیس، کافی نت، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و ... میتور مشهد اردیبهشت 97 باشند.

آدرس : مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جادهتور مشهد بهار 97 طرقبه، هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد


هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد از هتل های 3 ستاره می باشد که در خیابان امام رضا و نزدیکی تور مشهد بهار 97حرم مطهر واقع شده است. این هتل دارای 9 طبقه و 80 باب اتاق مجهز به کلیه امکانات می باشد. امکانات هتل سایه مشهد شامل رستوران، استخر، سونا، جکوزی، تور مشهد تابستان 97پارکینگ، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت، روم سرویس و ... می شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل تور مشهد فروردین 97سایه مشهد زائران و مسافران تور مشهد می توانند به راحتی به حرم امام رضا، مراکز خرید، بازار رضاتور مشهد خرداد 97 و دیگر مراکز مهم شهری دسترسی داشته تور مشهد اردیبهشت 97باشند.

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد


هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد از هتل های سه ستاره مشهد است که در سال 1374 افتتاح گردید و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته استتور مشهد خرداد 97. این هتل دارای 9 طبقه و 153 اتاق دوتخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. فاصله هتل پردیس مشهد تا حرم امام رضا 10 تور مشهد فروردین 97دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. هتل پردیس مشهد به مراکز خرید، مجتمع تجاری و اداری مرکز شهر، بازار طلای تور مشهد اردیبهشت 97مدرس و پاساژ خوشبختی خسروی نزدیک می باشد. از امکانات هتل پردیس مشهد برای زائران و مسافران تور مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه، پارکینگ، لاندری، لابی، سیستم صوتی و تصویری، اینترنت پر سرعت، تاکسیتور مشهد بهار 97 سرویس، صندوق امانات و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان امام خمینی، نبش امام تور مشهد تابستان 97خمینی 21، هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس در سال 1395 در 12 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی ساخته شده است. اینتور مشهد اردیبهشت 97 هتل دارای 112 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند تور مشهد تابستان 97سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار، مبله و .... برخوردار است. به دلیل نزدیکی این هتلتور مشهد فروردین 97 به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، صندوق امانات، تاکسی شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق ها، اتاق های مخصوص معلولین عزیز،تور مشهد خرداد 97 سالن تشریفات و.... اشاره کرد. در این هتل لحظات عالی و به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری تور مشهد بهار 97کنید.

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد


هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد از هتل های سه ستاره شهر مشهد است.تور مشهد خرداد 97 این هتل 9 طبقه دارای 167 اتاق است. نزدیکی هتل به مناطق ییلاقی از جمله طرقبه، شاندیز و وکیل آباد باعث شده که مسافران زیادی جذب این هتل شوندتور مشهد بهار 97. فاصله هتل تا حرم و فرودگاه 45 دقیقه می شود. از امکاناتی که هتل شرکت نفت مشهد به زائران و مسافران تور مشهد ارائه می دهد می توان به استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، مجموعه آبی،تور مشهد فروردین 97 پارکینگ، کتابخانه، نمازخانه، خشکشویی، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و ... اشاره تور مشهد تابستان 97کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هفت تیر، هتل شرکتتور مشهد اردیبهشت 97 نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد


هتل سحاب مشهد

هتل 3 ستاره سحاب مشهد به صورت هتل باغ می باشد که در منطقه خوشتور مشهد فروردین 97 و آب و هوای طرقبه واقع شده است. مسافران تور مشهد که می خواهند در هتلی اقامت کنند که به دور از ترافیک و شلوغی و آب و هوای خوبی داشته باشند هتل سحابتور مشهد خرداد 97 مشهد می تواند گزینه خوبی برایشان باشد. این هتل دارای 54 سوئیت 1 خوابه و 2 خوبه می باشد. فاصله هتل سحاب مشهد تا حرم 30 دقیقه می شوتور مشهد بهار 97د. از امکانات هتل سحاب مشهد می توان به رستوران، کافی شاپ،تور مشهد تابستان 97 چایخانه سنتی، فروشگاه، پارکینگ، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، تالار مراسم عروسی، کمپ های بهاری و تابستانی،تاکسی تور مشهد اردیبهشت 97سرویس و ... اشاره کرد.

هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد

هتل سحاب مشهد


هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد از هتل های 3 ستاره تازه تاسیس می باشد. این هتل 8 تور مشهد فروردین 97طبقه دارای 40 اتاق می باشد. هتل هفت آسمان مشهد دارای رستوران با بهترین غذاهای ایرانی و کافی شاپ است کهتور مشهد تابستان 97 آماده پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد می باشد. این هتل به حرم امام رضا نیز نزدیک می باشد که مسافران می توانند به راحتی به زیارت بروند. از دیگر امکانات رفاهی هتل هفت آسمان مشهد می توان به پذتور مشهد بهار 97یرش 24 ساعته، پارکینگ، صندوق امانات، تور مشهد اردیبهشت 97اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی، سرویس به حرم، اینترنت وای فای، سالن کنفرانس، خشکشویی، آسانسور و ... اشاره کرد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، چهارراه دانش، تور مشهد خرداد 97دانش غربی2/1، هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

هتل هفت آسمان مشهد


هتل صبا مشهد

هتل 3 ستاره صبا مشهد از هتل های باسابقه مشهد می باشد. این هتتور مشهد بهار 97ل دارای 12 طبقه و 89 اتاق است. فاصله هتل صبا مشهد تا حرم 20 دقیقه و تا فرودگاه 30 دقیقه می شود. امکاناتی که هتل صبا مشهد برای تور مشهد تابستان 97مسافران و گردشگران تور مشهد ارائه می دهد شامل رستوران،تور مشهد اردیبهشت 97 کافی شاپ، سالن همایش، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، جکوزی، فروشگاه و ... تور مشهد فروردین 97می باشند.

آدرس : مشهد، بلوار قرنی، نرسیده به میدان فردوسی،تور مشهد خرداد 97 هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

 هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد یکی از هتل های خوب مشهد که در زمینی به تور مشهد تابستان 97مساحت 3650 متر مربع و زیر بنای 11000 متر مربع و در 13 طبقه ساخته شده است. این هتل دارای امکاناتی مانند:  کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، صندوقتور مشهد اردیبهشت 97 امانات، لابی، نمازخانه، استخر، خشکشویی، اجارهتور مشهد فروردین 97 ماشین با راننده و... می باشد. این هتل با پرسنلی جرب و متعهد به صورتتور مشهد خرداد 97 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد می باشد. هتل سلام پذیرش به صورت 24 ساعته دارد و همچنین پارکینگ این هتل به صورت رایگان برای میهمانان می باشد. هتل سلام به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد بهار 97قرار گرفته است.

 هتل سلام مشهد

 هتل سلام مشهد


هتل آتی مشهد

هتل دو ستاره آتی مشهد یکی از هتل های خوب و قیمت ارزان تور مشهد فروردین 97مشهد می باشد که در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل دارای 45 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته می باشد که از امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله و.... برخوردار است. تور مشهد اردیبهشت 97این هتل تا حرم مطهر امام رضا تنها 7 دقیقه و تور مشهد خرداد 97تا فرودگاه بین المللی 13 دقیقه فاصله دارد. از امکانات دیگر این هتل می توان به کافی شاپ، رستوران، استخر، اینترنت، تور مشهد تابستان 97صندوق امانات، پارکینگ و... اشاره کرد. هتل آتی مشهد به دلیل قیمت مناسب و نزدیکی آن به حرم امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفتهتور مشهد بهار 97 است.

هتل آتی مشهد

هتل آتی مشهد

هتل آتی مشهد


هتل مرمر مشهد

هتل مرمر در سال 1393 فعایت خود را آغار کرده است.تور مشهد بهار 97 این هتل در ده طبقه ساخته شده است . هتل مرمر دارای اتاق های مجزا به سیستم تهویه مطبوع، سشوار، مبله ، تلویزیون و.... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل رستوران، تور مشهد فروردین 97کافه سنتی، پارکینگ و.... است.رستوران هتل مرمر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند این هتل به دلیل نزدیکی آتور مشهد خرداد 97ن به حرم امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. تور مشهد تابستان 97فاصله این هتل تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد. مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی داشته تور مشهد اردیبهشت 97باشند.

هتل مرمر مشهد

هتل مرمر مشهد

هتل مرمر مشهد


هتل سهند مشهد

یکی هتل های 3 ستاره خوب مشهد هتل سهند می باشد کهتور مشهد تابستان 97 در سال 1391 تاسیس گردیده است. این هتل از 60 اتاق تشکیل شده است که دارای امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و.... می باشد. این هتل بهتور مشهد فروردین 97 دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است.تور مشهد خرداد 97 از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت، کافیتور مشهد اردیبهشت 97 نت، سالن کنفرانس،  رستوران و.... اشاره کرد.تور مشهد بهار 97 هتل شهند تا فرودگاه 25 دقیقه نیز فاصله دارد.

هتل سهند مشهد 

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد


هتل آپارتمان بهرام مشهد

هتل آپارتمان بهرام مشهد یکی از هتل های خوب مشهد می باشد. تور مشهد تابستان 97این هتل در خیابان خسروی شهر مشهد قرار گرقته است. تور مشهد خرداد 97این هتل  دارای امکاناتی مانند: کافی نت، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، خشک شویی، اینترنت، لابی، تور مشهد بهار 97پارکینگ رایگان برای مسافران و..... می باشد. فاصله این هتل تا ترمینال 15 دقیقه و با راه تور مشهد اردیبهشت 97آهن 10 دقیقه است. این هتل به دلیل قیمت مناسب و نزدیکی تور مشهد فروردین 97آن به حرم امام رضا مورد توجه مسافران و زائران تور مشهد قرار گرفته است.

هتل آپارتمان بهرام مشهد 

هتل آپارتمان بهرام مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا (ع) و خیابان دانش قرار گرفته است.تور مشهد اردیبهشت 97 این هتل در سال 1392 و در 9 طبقه ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که که تا حرم مطهر تنها ده دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. تور مشهد تابستان 97در هتل هاترا می توانید اتاق ها را به صورت فولبرد و یا BB رزرو کنید. تعداد 45 اتاق در هتل هاترا وجود دارند که در آن ها امکانات یخچال، مبلمان، کمد، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم تور مشهد خرداد 97تهویه مطبوع و پاور سوییچ وجود دارند. رستوران هتل در طبقه منهای دو قرار گرفته است و کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز در هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان تور مشهد فروردین 97 به امکانات برای معلولین، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، لاندری، صندوق امانات و گشت نیم روزی اشاره تور مشهد بهار 97کرد.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد


هتل حیات شرق مشهد

هتل حیات شرق مشهد یکی از هتل های سه ستاره این شهر مقدس است که در خیابان نواب  در جوار حرم تور مشهد اردیبهشت 97ملکوتی امام هشتم قرار گرفته است به طوری که با پای پیاده 15 دقیقه تا حرم فاصله دارد. تور مشهد فروردین 97 این هتل در سال 1395 بازسازی شده و سابقا با نام سارا شناخته می شد. این هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 133 اتاق می باشد که از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان است و به شما مسافران تور مشهد امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،تور مشهد تابستان 97 تلفن، اینترنت و چای ساز را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 130 نفر و منوی بوفه، غذاهای ایرانی سرو می کند. از دیگر امکانات هتل حیات شرق می توانتور مشهد خرداد 97 به کافی شاپ، خدمات تور، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس، کافی نت و کتابخانه اشارهتور مشهد بهار 97 کرد.

هتل حیات شرق مشهد

هتل حیات شرق مشهد

هتل حیات شرق مشهد


هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا 9 قرار گرفته است. پروژهتور مشهد اردیبهشت 97 این هتل لوکس در سال 1395 با مدیریت آقای قلمیان به پایان رسید. ساختمان هتل در 15 طبقه ساخته شده و دارای 124 واحد اقامتی از نوع تور مشهد بهار 97اتاق و سوئیت است که دارای امکانات صبحانه، یخچال، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، حمام و تلفن هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران بام با نام چشم انداز است که هر دو این رستوران ها تور مشهد تابستان 97غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می کنند. در مجموعه آبی هتل الماس نوین امکاناتی مانند استخر. سونا، جکوزی و ماساژ برای شما مسافران تور مشهد فراهم شده است. از دیگر تور مشهد خرداد 97امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته، خدمات برای معلولین، لاندری، حشکشویی، تاکسی سرویس و ...تور مشهد فروردین 97 اشاره کرد.

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد

 


هتل قصر نیلی مشهد

هتل قصر نیلی مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که یکی از هتل های خوب و ارزان شهر مشهد تور مشهد اردیبهشت 97می باشد که در سال 1390 افتتاح گردید است. این هتل تنها 12 دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد که از این رو مورد توجه مسافران تور تور مشهد فروردین 97مشهد قرار گرفته است. این هتل از 4 طبقه و 48 اتاق تشکیل شده است. از امکانات هتل قصر نیلی می توان به کافی شاپ، نمازخانه، رستوران، اینترنت پرسرعت، تور مشهد خرداد 97پارکینگ و.... برخوردار است.اگر قصد تور مشهد تابستان 97به مشهد مقدس را دارید هتل قصر نیلی با توجه به خدمات و قیمت مناسب گزینه تور مشهد بهار 97مناسبی برای شما مسافران تور مشهد می باشد.

هتل قصر نیلی مشهد 

هتل قصر نیلی مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کارن مشهد

هتل کارن یکی از هتل های 3 ستاره مشهد استتور مشهد تابستان 97که در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 8 کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. این هتل به تازگی و در سال 1396 افتتاح شده است و به حرم مطهرتور مشهد اردیبهشت 97 امام هشتم نزدیک است. هتل دارای 63 اتاق دو تخته و سه تخته است که دارای امکانات یخچال، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی و حمام می باشند. تور مشهد فروردین 97رستوران کارن در طبقه منفی یک قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می تور مشهد بهار 97کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور مشهد می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، لابی و روم سرویستور مشهد خرداد 97 اشاره کرد. 

هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد


هتل آیران مشهد

هتل آیران یکی از هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد است که تور مشهد تابستان 97در خیابان امام رضا 10 قرار گرفته است. این هتل تا حرم مطهر رضوی تنها ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه مشهد بیست دقیقه می باشد. هتل آریان در تور مشهد اردیبهشت 97سال 1392 افتتاح و در سال 1395 مجددا بازسازی شد. این هتل دارای ساختمانی 9 طبقه با 60 اتاق می باشد که دارای دکوراسیون روشن بوده و تمامی امکانات رفاهی نظیر یخچالتور مشهد بهار 97، تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز، تلفن و اینترنت را برای شما مسافران تور مشهد دارا می باشند. رستوران هتل آیران با ظرفیت 120 نفر در طبقه منفی دو قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند. استخر و سونا هتل از امکانات تفریحی آن به شمار می روند که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل تور مشهد فروردین 97آیران می توان به تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات برای معلولین اشاره تور مشهد خرداد 97کرد.

هتل آیران مشهد

هتل آیران مشهد


هتل خاور مشهد

هتل خاور یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد استتور مشهد بهار 97 که در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. این هتل در سال 1357 افتتاح شده و در سال 1393 بازسازی گشته است. هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 48 واحدتور مشهد اردیبهشت 97 اقامتی است که می توانید این اتاق ها را به صورت BB و یا فولبرد رزرو کنید. در این اتاق ها امکاناتی نظیر بالکن، مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمامتور مشهد خرداد 97، لوازم بهداشتی و اینترنت بی سیم رایگان برای شما مسافران تور مشهد وجود دارند. رستوران اصلی هتل در طبقه منفی دو قرار داشته و دارای ظرفیت 100 نفر می باشد. کافی شاپ هتل نیز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگرتور مشهد تابستان 97 امکانات هتل می توان به گشت نیم روزی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، کافی نت، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و ... اشارهتور مشهد فروردین 97 کرد.

هتل خاور مشهد

هتل خاور مشهد

هتل خاور مشهد


هتل صحرا مشهد

هتل صحرا یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که درتور مشهد بهار 97 خیابان شیرازی و در فاصله 3 دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم علیه السلام قرار گرفته است. این هتل در سال 1393 با ساختمانی 6 طبقه سفید افتتاح شده است. هتل دارای 85 اتاق و سوئیت می باشد کهتور مشهد خرداد 97 برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت، حمام، لوازم بهداشتی، اینترنت، میزکار و صندوق امانات هستند. رستوران هتل با تور مشهد تابستان 97ظرفیت 120 نفر در طبقه منفی یک قرار دارد و کافی شاپ هتل صحرا با منظره ای بسیار زیبا در تراس طبقه پنجم قرار گرفته است. هتل صحرا برای معلولینتور مشهد فروردین 97 نیز به طور ویژه خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل صحرا می توان به فروشگاه، کرایه اتومبیل، روم سرویس ، پذیرش 24 ساعته و خدمات تهیه بلیط تور مشهد اردیبهشت 97اشاره کرد.

هتل صحرا مشهد

هتل صحرا مشهد

هتل صحرا مشهد


هتل عرش مشهد

هتل عرش یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی تور مشهد بهار 97حرم مطهر امام رضا و در چهارراه دانش شهر مشهد قرار گرفته است. این هتل در سال 1389 و با ساختمانی 8 طبقه افتتاح شد. هتل دارای 60 اتاق است که شامل واحدتور مشهد فروردین 97های دو، سه و پنج تخته و آپارتمان های دو خوابه می باشد. رستوران تور مشهد خرداد 97هتل در طبقه همکف قرار داشته و دارای شرفیت 150 نفر می باشد. کافی شاپ هتل نیز به صورت 24 ساعته به شما مسافران تور مشهد خدمات ارائه می دهد. از سالن اجتماعات هتل می توانید برای برگزاری سمینار و همایش تور مشهد اردیبهشت 97ها استفاده کنید. از دیگر امکانات و خدمات هتل عرش می توان به ترانسفر فرودگاهی، گشت تور مشهد تابستان 97شهری، گیم نت، پارکینگ، صندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 و در خیابان امام رضا (ع) مشهد افتتاح شد.تور مشهد هتل درویشی بهار 97 هتل دارای موقعیت مکانی خوبی است؛ در نزدیکی حرم قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه و راه آهن به ترتیب 9 و 4.5 کیلومتر است. ساختمان هتلتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در هقت طبقه و با 110 واحد اقامتی بنا شده است. هتل کیانا دارای اتاق های دو تا چهار تخته و آپارتمان چهارنفره است که برای مسافران تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، چای ساز، سیتم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می  کنند. هتل دارای دو رستوران با نام های ارغوان و ارکیده تور مشهد هتل درویشی تابستان 97 است که رستوران ارغوان واقع در طبقه همکف غذا را به صورت بوفه ارائه می کندتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 و رستوران ارکیده در نیم طبقه اول دارای منوی انتخابی است. هم چنین یک رستوران با سرو غذاهای سنتی در طبقه ششم قرار دارد. هتل کیانا دارای یک مجموعه آبی است که امکانات جکوزی، سونا خشک و بخار، حمام ترکی و ماساژ را شامل می شود. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، تور مشهد هتل درویشی فروردین 97فروشگاه، کافی نت، لاندری، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد


هتل سی نور مشهد

هتل 4 ستاره سی نور در خیابان هفده شهریور مشهد قرار دارد. این هتل با ساختمانی تور مشهد هتل درویشی بهار 97بسیار زیبا و با معماری خاص و در 22 طبقه در سال 1393 افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است؛ به طوری که شما مسافران تور مشهد به آسانی می توانید به حرم مطهر امام هشتم و هم چنین مراکز خرید مشهد دسترسی داشته باشید. هتل دارای 290 اتاق و 800 تخت است که امکاناتی نظیر صبحانه، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه تور مشهد هتل درویشی خرداد 97مطبوع، یخچال و حمام با سشوار را ارائه می دهد. هتل سی نور دارای یک رستوران صبحانه خوری در طبقه شانزدهم با نام ونوس، رستوران اورانوس در طبقه هفدهم با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی و یکتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 رستوران سنتی در طبقه سوم است. هم چنین هتل امکانات تفریحی مانند استخر ، جکوزی، سونا، تور مشهد هتل درویشی تابستان 97حمام ترکی و ماساژ را نیز دارا است. از دیگر امکانات هتل سی نور برای مسافران تور مشهد می توان به سالن ضیافت، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، بیلیارد، فروشگاه و مرکز تجاری، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی اشاره تور مشهد هتل درویشی فروردین 97کرد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد


هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در خیابان شیرازی این شهر و در فاصله یک کیلومتری بارگاه ملکوتی امام تور مشهد هتل درویشی بهار 97هشتم قرار دارد. این هتل در سال 1374 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. هتل در 11 طبق ساخته شده و دارای 111 اتاقتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 از انواع یک تا سه نفره، اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت رویال، جونیور سوئیت، سوپریور سوئیت و اگزکیوتیو سوئیت است که به مسافران تور مشهدامکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سرویستور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 ایرانی و فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران به سبک بوفهتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 مختص صبحانه است و رستوران دیگر هتل تارا در دیگر وعده های غذایی، غذاهای تور مشهد هتل درویشی فروردین 97خوش طعم ایرانی و فست فود سرو می کند. وجود آمفی تئاتر و سالن کنفرانس این هتل را مناسب سفرهای کاری شما مسافران تور مشهد نموده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، روم سرویس، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد.


هتل الماس مشهد

هتل 4 الماس مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم و در خیابان امام رضا قرار دارد. تور مشهد هتل درویشی بهار 97هتل در سال 1392 و در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و به مدیریت آقای حسین قلمیان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل بسایر خوب است و شما مسافران تور مشهد می توانید حتی با پای پیاده به بازار های مشهد دسترسی داشته باشید. هتل در 9 طبقه و در 148 واحد اقامتی شامل آپارتمان و اتاق های رویال و پرزیدنتال است که دارای امکانات صبحانه، مینی بار، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت برای مسافران تور مشهد است. یکی از امکانات ویژه هتل این است که اگر در این هتل در سالروز تولد وتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 یا ازدواج خود اتاق رزرو کنید شامل تخفیف ویژه از سوی مدیریت هتل خواهید شد. از دیگر امکانات هتل می توان به تور مشهد هتل درویشی تابستان 97سالن ماساژ، فضای سبز همراه با چایخانه سنتی، دو رستوران در طبقه منفی تور مشهد هتل درویشی فروردین 97یک و در بام هتل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، آرایشگاه، روم سرویس وتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مینو مشهد

هتل 4 ستاره مینو مشهد در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهرتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 امام هشتم علیه السلام قرار دارد. هتل تقریبا نوساز است و در اواخر سال 1388 افتتاح شده است. هتل دارای 90 واحد اقامتی شامل اتاق‌،تور مشهد هتل درویشی فروردین 97 سوئیت و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام با وان و دوش، صبحانه، اینترنت، و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای سه رستوران با نام های تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97مروارید، مرجان و صدف است که انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. مجموعه آبی هتل دارای استخر، سونای خشک وتور مشهد هتل درویشی بهار 97 جکوزی است که می توانید برای تفریح و استراحت از این مجموعه استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن کنفرانس، فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته و صندوق اماناتتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد


هتل نگین پاسارگاد مشهد

نگین پاسارگاد هتلی 4 ستاره در شهر مقدس مشهد است که در خیابان شیرازیتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 این شهر قرار دارد. هتل نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. بنای هتل در 11 طبقه و مساحتی بالغ بر 3000 متر تور مشهد هتل درویشی بهار 97مربع ساخته شده است. هتل دارای 112 اتاق است که از انواع اتاق،‌ سوئیت و آپارتمان هستند و به شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند.تور مشهد هتل درویشی خرداد 97 رستوران اصلی هتل در طبقه دوم قرار داشته و انواع غذاها را با منوی دلخواه شما سرو می کند. هم چنین یک رستوران سنتی نیز در هتل وجود دارد که غذاهای تور مشهد هتل درویشی فروردین 97سنتی را مطابق سلیقه شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ 24 ساعته، سالن چند منظوره، پارکینگ تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97رایگان، پذیرش شبانه روزی، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل نگین پاسارگاد مشهد


هتل جواهر شرق مشهد

هتل 3 ستاره جواهر شرق مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در مجاورت بارگاه ملکوتیتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 امام هشتم قرار  دارد. این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و  نوساز است؛ هتل جواهر شرق در سال 1392 افتتاح شده است. هتل دارای 53 اتاق از نوع دبل،تور مشهد هتل درویشی بهار 97 تریپل و سوئیت است که به شما مسافران گرامی تور مشهد امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس ایرانی و فرنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام طلاتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 در طبقه ششم قرار گرفته است و با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. کافی شاپ تور مشهد هتل درویشی فروردین 97هتل به صورت 24 ساعته انواع نوشیدنی و دسرهای خوش طعم را سرو می کند. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد شامل ماساژ، اجاره ماشین، امکانات برای معلولین، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و لاندری اشارهتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 کرد.

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد


هتل ایران زمین مشهد

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده است ؛ به طوریتور مشهد هتل درویشی بهار 97 که تا ورودی باب الرضا و باب الجواد حرم کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. این هتل در اواخر سال 93 در 6 طبقه و با 90 اتاق افتتاح شد. اتاق های این هتل از انواع دو تخته، سهتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 تخته، سوئیت و کانکت هستند که امکانات صبحانه، مینی بار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورند. هتل دارای دو رستوران در سمت راست و چپ لابی است که هر دو خدمات یکسانی ارائه می دهند؛ این دو رستوران با منوی دلخواه شما(انتخابی یا بوفه) انواع غذاهایتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 ایرانی، فرنگی،‌دریایی، فست فود و عربی را سرو می کند. کافی شاپ هتل ایران زمین به صورت شبانه روزی پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل تور مشهد هتل درویشی خرداد 97می توان تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس تور مشهد هتل درویشی فروردین 97اشاره کرد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد


هتل الغدیر مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد در خیابان آزادی مشهد قرار داشته و یکی از نزدیکترینتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 هتل ها به حرم مطهر امام رضا علیه السلام است به طوری که از چهار ورودی حرم کمتر از نیم کیلومتر فاصله دارد. هتل تور مشهد هتل درویشی بهار 97در سال 1388 افتتاح و در سال 1391 بازسازی شد. هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 300 اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و آپارتمان است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، مینی بار، صندوق امانات ، تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی و یخچال است. رستوران الغدیر در طبقه مثبت یک هتل با دو سالن مجزا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با دو نوع منوی انتخابی وتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 بوفه سرو می کند. در طبقه پایینی هتل یک بازارچه سنتی وجود دارد که انواع سوغاتی و صنایع دستی را می توانید از آن تهیه فرمایید. هم تور مشهد هتل درویشی فروردین 97چنین هتل به بازار مرکزی مشهد نزدیک است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی نت، خشکشویی، تلفن، خدمات تور، پارک کودک، آرایشگاه آقایان، آتلیه و اینترنت تور مشهد هتل درویشی خرداد 97در لابی اشاره کرد.

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل عماد مشهد

هتل 4 ستاره عماد مشهد در سال 1387 و در خیابان طبرسی این تور مشهد هتل درویشی بهار 97شهر قرار گرفته است. هتل بسیار به حرم نزدیک بوده و حدود 5 دقیقه پیاده روی تا آن فاصله دارد. ساختمان هتل 9 طبقه بوده و دارای 55 واحد اقامتی از انواع دو تخته ، سه تور مشهد هتل درویشی خرداد 97تخته و سوئیت است که به شما مسافران تور مشهد امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع تلفن اشاره کرد. هتل عماد امکانات تفریحی نظیر سونا، جکوزی، استخر و سالنتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 بدنسازی نیز به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپتور مشهد هتل درویشی تابستان 97، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته و تور مشهد هتل درویشی فروردین 97فروشگاه اشاره کرد.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد


هتل عرش مشهد

هتل 3 ستاره عرش مشهد در خیابان امام رضا (ع) و در نزدیکی حرم مطهرتور مشهد هتل درویشی بهار 97 امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1389 و در 8 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 60 اتاق از انواع دو تا چهارتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 تخته و آپارتمان است که برای شما مسافران تور مشهددارای امکانات تلویزیون، مینی بار، اینترنت و تور مشهد هتل درویشی خرداد 97صندوق امانات هستند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر انواع تور مشهد هتل درویشی فروردین 97غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما مهمانان تور مشهد سرو می کند. از دیگر امکانات هتل عرش می توان به ترانسفر فرودگاهی،‌ لابی، لاندری، کرایه اتومبیل،‌ گیم نت و ...تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 اشاره کرد.

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد


هتل نرگس 1 مشهد

هتل نرگس 1 یکی از هتل های 5 ستاره مشهد است که در نزدیکی حرمتور مشهد هتل درویشی بهار 97 مطهر امام هشتم قرار دارد. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است که در برجی با 42 طبقه و مساحتی نزدیک به 10300 متر مربع تور مشهد هتل درویشی خرداد 97قرار گرفته است. اتاق های هتل بسیار مجلل بوده و به شما مسافران تور مشهد انواع امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن و اینترنت را ارائه می دهد. اینتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 هتل هم چنین به فرودگاه و راه آهن نیز نزدیک بوده و بنا به درخواست مسافران ترانسفر فرودگاهی نیز صورت تور مشهد هتل درویشی تابستان 97می گیرد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش طعم را به مسافران تور مشهد ارائه می دهد.

هتل نرگس 1 مشهد


هتل رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در میدان بیت المقدس این شهر و درتور مشهد هتل درویشی بهار 97 نزدیکی بازار رضا قرار دارد. هتل در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. ساختمان هتل در 14 طبقه ساخته شده و دارای 92 اتاقتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 از انواع یک تا سه تخته و سوئیت است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات منظره بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، صبحانه، مینی بار، سیستم تهویه مظبوع، اینترنت و تلویزیون هستند. رستوران صبحانه خوری تور مشهد هتل درویشی فروردین 97هتل در طبقه اول قرار دارد و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. رستوران دیگر هتل در طبقه دوم قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگیتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 را با منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل با نام گل سرخ در طبقه همکف قرار داشته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهدمی توان به سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، پارکینگ، لاندری، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس تور مشهد هتل درویشی خرداد 97اشاره کرد.

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

 


هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا مشهدتور مشهد هتل درویشی بهار 97 افتتاح شد. ساختمان هتل 9 طبقه است و دارای 45 اتاق است. اتاق ها شامل اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت است که برای مسافران تور مشهد امکانات صبحانه،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات را دارا هستند. تور مشهد هتل درویشی تابستان 97رستوران هتل در طبقه منفی دو قرار داشته و با نوع منوی دلخواه شما انواع غذاها از جمله ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی وتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 فست فود را ارائه می دهد. هم چنین کافی شاپ هتل در لابی قرار داشته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از تور مشهد هتل درویشی خرداد 97دیگر امکانات هتل می توان برای مسافران تور مشهد به صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری و خشکشویی، ترانسفر رفت رایگان، خدمات برای معلولین و پارکینگ اشاره تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97کرد.

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد


هتل گلستان مشهد

هتل گلستان یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در میدانتور مشهد هتل درویشی بهار 97 امام خمینی شهر قرار دارد. این هتل در سال 1385 افتتاح شده و تا حرم مطهر امام هشتم 4 کیلومتر فاصله دارد. هتل در 3 طبقه ساخته شده و تور مشهد هتل درویشی تابستان 97دارای 49 اتاق است که شامل اتاق دو تخته و سوئیت یک خوابه و دو خوابه است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، تلفن و حمام با دوش و تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97سشوار است. رستوران هتل با نام یاس در انتهای لابی قرار داردو انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. هم چنین هتل دارای یک سالن کنفرانس مجهز است که هتل گلستان را برای سفرهای کاری شما مسافران تور مشهد نیز مناسب ساخته است. هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا با آبنما و حوض آست که منظره بسیار دل اتور مشهد هتل درویشی فروردین 97نگیزی را ایجاد کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، سرویس حرم، پارک کودک، خودپرداز، خدمات برای معلولین و تور مشهد هتل درویشی خرداد 97پارکینگ اشاره کرد.

هتل گلستان مشهد

هتل گلستان مشهد

هتل گلستان مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس یکی از هتل های 2 ستاره مشهد است که در میدان تور مشهد هتل درویشی تابستان 97بیت المقدس این شهر قرار دارد. هتل در سال 1384 افتتاح شده و درتور مشهد هتل درویشی بهار 97 سال 1394 بازسازی شده است. هتل دارای 71 باب آپارتمان برایتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 اقامت است که برای شما مسافران تور مشهد امکاناتی نظیر صبحانه، یخچال، تلویزیون، حمام و اینترنت را در نظر گرفته اند. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و ظرفیت 300 نفر در طبقه منهای یک قرار گرفته است. تور مشهد هتل درویشی خرداد 97از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و امکانات ویژه معلولین اشارهتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 کرد.

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد

 


هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابانتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 امام رضا (ع) قرار دارد. هتل در 6 طبقه ساخته شده است و دارای 50 واحد اقامتی است که به شما مسافران تور مشهد امکانات صبحانه، یخچال، چای ساز، تلویزیون، مبلمان، اینترنت و تلفن را ارائه می دهد. رستوران هتل با تور مشهد هتل درویشی بهار 97ظرفیت 120 نفر و نوع منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند.تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 هتل فاخر دارای سالن اجتماعات و کنفرانس نیز هست از این رو برای سفرهای کاری نیز مناسب می باشد. فاصله هتل تا حرم حدود بیست دقیقه پیاده روی فاصله دارد اما برای شما سرویس رایگان به حرم در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات هتل تور مشهد هتل درویشی خرداد 97می توان به کافی شاپ، ترانسفر، تاکسی سرویس و صندوق اماناتتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 اشاره کرد.

هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر مشهد


هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات یکی از هتل های سه ستاره این شهر است که در میدان راه آهن قرار دارد. هتل دارای ساختمانی زیبا است که در ده طبقه ساخته شده است و دارای 60 اتاق است. هتل دیپلمات تقریبا نوساز بوده و در سال 1391 افتتاح شده است. اتاق های هتل بسیار تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97شیک و تمیز هستند و همه ی امکانات رفاهی نظیر تلویزیون، مینی بار، اینترنت، تلفن و بالکن را در اختیار شما مسافران تور مشهد قرار می دهند. رستوران هتل واقع در طبقه همکف انواعتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. هتل کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) دور است اما مدیریت برای شما ترانسفر رایگان به حرم در 18 نوبت در شبانه روز تور مشهد هتل درویشی فروردین 97در نظر گرفته است. هتل دیپلمات دارای امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا، جکوزی، استخر کودکان و ماساژ نیز هست. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ، خدمات برای معلولین، تور مشهد هتل درویشی خرداد 97سالن تشریفات، کافی شاپ و فروشگاه تور مشهد هتل درویشی بهار 97اشاره کرد.

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد


هتل میامی مشهد

هتل میامی یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا علیه السلام تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97قرار دارد. هتل در سال 1392 و در چهار طبقه با ساختمانی بسیار شیک و زیبا افتتاح شده است. هتل دارای 38 اتاق با دکوراسیون مدرنتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 و دارای همه ی امکانات رفاهی برای شما مسافران تور مشهد می باشد. رستوران هتل در بالاترین طبقه ساختمان هتل با ظرفیت 120 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را ارائه می کند. هم چنین کافی شاپ 24 ساعته هتل در تور مشهد هتل درویشی تابستان 97طبقه هم کف قرار دارد. از دیگر امکانات هتل میامی می توان به جکوزی، اتاق ماساژ، چایخانه سنتی، امکانات برای معلولین، تاکسی سرویس، لاندری و تور مشهد هتل درویشی خرداد 97روم سرویس اشاره تور مشهد هتل درویشی بهار 97کرد.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد


هتل الماس 2 مشهد

هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. این هتل تازه تاسیس درتور مشهد هتل درویشی بهار 97 اواخر اسفند سال 1395 افتتاح شده و با ساختمانی با معماری خاص و متفاوت در 26 طبقه بسیار مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. هتل دارای 217 اتاق است که هرکدام با طراحی شیک، زیبا و متفاوت از یکی از فرهنگ ها نظیر ایران باستان، آفریقایی، هندی ، اروپایی و ... الهام گرفته شده است. هتل دارای 4 رستوران تور مشهد هتل درویشی خرداد 97است که رستوران صبحانه خوری در طبقه منفی یک، رستوران فیروزه در طبقه هفدهم، رستوران روف گاردن در طبقه نوزدهم و رستوران گردان در طبقه بیست و یکم قرار تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97دارد. در مجموعه آبی هتل الماس 2 امکاناتی مانند استخر، سونا خشک ، سونا بخار و ماساژ به صورت رایگان ارائه می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به اینترنت، پارکینگ، کافی شاپ، فروشگاه، سالن همایش، امکانات ویژه تور مشهد هتل درویشی تابستان 97معلولین ، تاکسی تور مشهد هتل درویشی فروردین 97سرویس و ... اشاره کرد. 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام تور مشهد هتل درویشی بهار 97رضا مشهد قرار دارد. هتل یکی از هتل های قدیمی مشهد است که در سال 1366 افتتاح شده و در سال 1396 بازسازی شده است. هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 98 اتاق است که برای تور مشهد هتل درویشی خرداد 97شما مسافران تور مشهد دارای امکانات صبحانه، یخچال، اینترنت ، تهویه مطبوع، تلفن و مبلمان هستند. رستوران هتل در طبقه منفی یک قرار داشته و با ظرفیت 400 نفر انواع غذاهای ایرانی را برای تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 کافی شاپ، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره تور مشهد هتل درویشی فروردین 97کرد.

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در فاصله بسیار تور مشهد هتل درویشی بهار 97کم (حدود سه دقیقه) از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. هتل در سال 1388 و در 8 طبقه افتتاح شده است و دارای 84 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل از انواع دو تا پنج تخته بوده و انواع تور مشهد هتل درویشی تابستان 97امکانات رفاهی هم چون یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و روم سرویس را دارا می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. هم چنین یک تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97رستوران تابستانی در محوطه هتل قرار دارد. این هتل دارای اینترنت بی سیم نیز می باشد که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل تور مشهد هتل درویشی فروردین 97می توان به کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، لاندری و خشکشویی تور مشهد هتل درویشی خرداد 97اشاره کرد.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا یکی از هتل های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا این شهر قرار دارد. فاصلهتور مشهد هتل درویشی بهار 97 هتل از حرم مطهر امام هشتم 15 دقیقه می باشد. هتل آفریقا در سال 1394 با هدف خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران امام رضا (ع) بازسازی شد. تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97ساختمان هتل در شش طبقه ساخته شده و دارای 52 واحد اقامتی از انواع اتاق های دو تا 6 تخته است که تمامی امکانات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، حمام ، تلفن، اینترنتتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 و سیستم تهویه مطبوع را به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را طبخ می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکاناتتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 هتل می توان به فروشگاه، تاکسی سرویس، کتابخانه و صندوق امانات اشارهتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 کرد.

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا مشهد


هتل اولیا مشهد

هتل اولیا یکی از هتل های 2 ستاره مشهد است که در خیابان شیرازی مشهد و در فاصله تور مشهد هتل درویشی بهار 97بسیار کم از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. هتل دارای یک ساختمان 4 طبقه با 24 واحد اقامتی از نوع سوئیت و آپارتمانتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 است که به شما مسافران تور مشهدامکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت و روم سرویس را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 55 نفر تور مشهد هتل درویشی تابستان 97انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را با منوی بوفه سرو می کنند. دیگرتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 امکانات هتل اولیا شامل پارکینگ، تاکسی سرویس، لاندری و پذیرش 24 ساعته تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97است.

هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد


هتل لاله مشهد

هتل لاله یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در نزدیکی پارک کوهسنگی تور مشهد هتل درویشی بهار 97این شهر قرار دارد. هتل 15 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام و بیست دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. ساختمان هتل 7 طبقه است و دارای 101 واحد اقامتی از انواع اتاق یک تا سه تخته، تور مشهد هتل درویشی تابستان 97سوئیت و آپارتمان است که به شما مسافران تور مشهد امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، صبحانه و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر در طبقهتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند. هتل دارای یک سالن همایش و اجتماعات نیز هست که آن را برای سفرهای کاری شما نیز مناسب ساخته است. دیگر امکانات تور مشهد هتل درویشی فروردین 97هتل شامل کافی شاپ، پارک بازی کودکان، سرویس رایگان به حرم، کتابخانه و پارکینگ تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97است.

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سهند مشهد

هتل سهند یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا 2 قرار دارد. تور مشهد هتل درویشی فروردین 97هتل تقریبا نوساز بوده و در سال 1392 و با ساختمانی 10 طبقه افتتاح گردید. هتل دارای اتاق های دو تخته ، سه تخته و کانکت است که به انتخاب شما مسافرانتور مشهد سرویس فولبرد و یا BB در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امکانات اتاق ها مطلوب بوده و شامل مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن و اینترنت است. هتل دارای دو رستوران با نام هایتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 دیبا و آذین است که سعی در ارائه بهترین غذاها با بالاترین کیفیت دارند. هم چنین برای صرف نوشیدنی و میان وعده می توانید ازتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 چایخانه سنتی و یا کافی شاپ هتل سهند استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور مشهد هتل درویشی بهار 97 تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، کافی نت، لاندری، روم سرویس، تور مشهد هتل درویشی خرداد 97پذیرش 24 ساعت و ... اشاره کرد.

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد


هتل آسیا مشهد

هتل آسیا یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در خیابان پاسداران این شهر قرار دارد. فاصله این تور مشهد هتل درویشی بهار 97هتل تا حرم پنج دقیقه است و تا فرودگاه 20 دقیقه است. این هتل در سال 1367 افتتاح شده و در سال 1388 بازسازیتور مشهد هتل درویشی تابستان 97شده است. ساختمان هتل 6 طبقه است و دارای 156 اتاق است که برای شما مسافران تور مشهد دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، صبحانه، حمام و تهویه مطبوع می باشد. هتل دارای دو رستوران است که یکی به تور مشهد هتل درویشی خرداد 97سبک بوفه بوده و دیگری با منوی انتخابی است؛ هر دوی این رستوران ها در طبقه همکف قرار داشته و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از شما پذیرایی می کنند. مجموعه تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97ورزشی این هتل دارای استخر، سونا و جکوزی است. سالن کنفرانس و اجتماعات هتل مخصوص برگزاری جلسات و همایش های شما است. دیگر امکانات هتل آسیا شامل کافی شاپ، روم سرویس، لاندری و... تور مشهد هتل درویشی فروردین 97است.

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد


هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان در خیابان فرمانداری مشهد و در فاصله ده دقیقه ای تا حرم مطهر امام رضا قرار تور مشهد هتل درویشی بهار 97دارد. این هتل 4 ستاره دارای ساختمانی بسیار شیک و زیبا و البته نوساز است. هتل دارای 74 اتاق و آپارتمان است تور مشهد هتل درویشی تابستان 97که امکانات کاملی را به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهند. هتل دارای دو رستوران یکی در طبقه همکف و دیگری در طبقه چهارم است که انواع و اقسام غذاهای خوش طعم نظیر غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و عربی تور مشهد هتل درویشی خرداد 97را سرو می کنند. هتل دارای دو سالن اجتماعات و اتاق جلسات نیز می باشد که این هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. هتل دارای امکانات تفریحی نیز می باشد که تور مشهد هتل درویشی فروردین 97شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و زمین بازی می باشد. هتل سرویس رایگان به حرم دارد و ترانسفر تا فرودگاه با هزینه انجامتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 خواهد شد.

هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

هتل خورشید تابان مشهد


هتل میثاق مشهد

هتل میثاق یکی از هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. هتل در بلوار وکیل آباد و در تور مشهد هتل درویشی بهار 97نزدیکی طرقبه قرار دارد و از هیاهوی شهر به دور است. در اطراف هتل فضای سبز بسیار زیبایی قرار دارد که فضای آرامش بخشی برای شما مسافران تور مشهد ایجاد می کند. هتل دارای سه ساختمان است که یکی از ان ها مجهز به آسانسور نیست. ساختمان های هتل 3 طبقه هستند و در مجموع دارای 79 واحد اقامتی از انواع یکتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 تا سه تخته هستند. فاصله هتل تا حرم زیاد است و ترانسفر با هزینه به حرم انجام می شود. هتل در زمینی به مساحت 26000 متر مربع ساخته شده است و دارای امکانات تفریحی همچون استخر، سونا، تور مشهد هتل درویشی خرداد 97جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی و بیلیارد می باشد. رستوران هتل با نام ارکیده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند. هم چنین هتل دارای تور مشهد هتل درویشی فروردین 97کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز می باشد. با وجود سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و اتاق جلسات این هتل برای سفرهای کاری شما عزیزان نیز مناسب تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97گشته است.

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق مشهد

 


هتل آیران مشهد

هتل آیران یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 10 قرار دارد. هتل آیران تقریبا نوسازتور مشهد هتل درویشی بهار 97بوده و در سال 1391 افتتاح شده است.  هتل دارای 9 طبقه بوده و 60 واحد اقامتی از انواع اتاق های دو و سه تخته و سوئیت دارا می باشد. اتاق های تور مشهد هتل درویشی خرداد 97هتل آیران بسیار تمیز و دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور مشهد امکانات چای ساز، تلفن، یخچال، اینترنت، تلویزیون و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع و اقسام غذاها تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97نظیر غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و عربی را در منوی خود جای داده است. از دیگر امکانات هتل تور مشهد هتل درویشی تابستان 97می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور مشهد هتل درویشی فروردین 97برای معلولین، استخر، سونا و ... اشاره کرد.

هتل آیران مشهد

هتل آیران مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 64 صفحه بعد