نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در میدان بیت المقدس تور مشهد هتل درویشی خرداد 97شهر مشهد قرار دارد. فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) دوتور مشهد هتل درویشی بهار 97 دقیقه پباده روی است. این هتل در سال 1391 بازسازی شده و دارای 189 اتاق می باشد. این اتاق ها به شما مهمانان گرامی تور مشهد امکانات صبحانه، تلفن، اینترنت، تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. رستوران هتل اطلس در طبقه اول قرار گرفته و دارای تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97ظرفیت 300 نفر می باشد؛ هم چنین کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل اطلس می توان به رستوران بام، تاکسی سرویس، صندوق امانات ، پذیرش 24 تور مشهد هتل درویشی تابستان 97ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره تور مشهد هتل درویشی فروردین 97کرد.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد


هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا 18تور مشهد هتل درویشی خرداد 97 شهر مشهد قرار گرفته است. این هتل دارای ساختمانی 5 طبقه با 35 اتاق است و در سال 1394 برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران امام هشتم و مسافران تور مشهد بازسازی شده است. فاصله هتل تا حرم به صورت پیاده 15 دقیقه است و 20 دقیقه تا راه آهن فاصله دارد. در اتاق های زیبا و تمیز هتل پرستاره می توانید امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، مبلمان، تور مشهد هتل درویشی فروردین 97حمام و تهویه مطبوع را بیابید. رستوران هتل با ظرفیت 60 نفر در لابی هتل قرار دارد و آماده پذیرایی تور مشهد هتل درویشی بهار 97از شما عزیزان می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، تور مشهد هتل درویشی تابستان 97روم سرویس، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، لاندری و صندوق امانات اشاره تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97کرد.

هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره مشهد


هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان رازی این شهرتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 قرار دارد. هتل در سال 1391 و در 6 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 68 اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن، اینترنت وتور مشهد هتل درویشی بهار 97 حمام هستند. رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته است و با ظرفیت 200 نفر انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. فاصله هتل تا حرم سه کیلومتر است که برای شما عزیزانتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز در نظر گرفته شده است. کافی شاپ هتل فرهنگ و هنر در لابی قرار گرفته است و از ساعت 8 صبح تا 23:00 خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می تور مشهد هتل درویشی تابستان 97توان به سالن کنفرانس، فروشگاه، گشت شهری، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97کتابخانه اشاره کرد.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر مشهد


هتل ارس مشهد

هتل ارس یکی از هتل های 3 ستاره شهر است که در بلوار فردوسی این شهر مقدس قرار دارد. هتلتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 در سال 1380 افتتاح شده و دارای یک ساختمان 7 طبقه می باشد. هتل دارای 60 اتاق یک تا سه تخته و سوئیت است تور مشهد هتل درویشی فروردین 97که برای شما مسافران تور مشهددارای امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و صبحانه می باشند. هتل دارای سه رستوران و تالار می باشد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما عزیزان سرو می کنند و هم چنین تور مشهد هتل درویشی تابستان 97آماده پذیرایی از مجالس شما نیز می باشند. دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، لابی، روم تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97سرویس و صندوق امانات اشاره تور مشهد هتل درویشی بهار 97کرد.

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد

هتل ارس مشهد


هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین یکی از هتل های است که به تازگی و در سال 1396 در مشهد مقدس افتتاح شدهتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 است. این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا 9 و در جوار حرم ملکوتی امام هشتم قرار دارد به طوری که با 5 دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید.هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و با ساختمانی پانزده طبقه ساخته شده است و دارای 126 واحد اقامتی از انواع اتاق های یک تا سه تخته، سوئیت، سوئیت رویال و کانکت می باشد. این اتاق ها تور مشهد هتل درویشی فروردین 97دارای امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و صبحانه می باشند. این هتنل دارای یک رستوران در طبقه اول، یک رستوران روف گاردن در طبقه یازدهم، یک چایخانه سنتی در بام هتل و یک کافیتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 شاپ 24 ساعته می باشد. در مجموعه آبی هتل می توانید از استخر و سالن ماساژ برای تفریح استفاده کنید و هم چنین یک اتاقتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 بازی مخصوص کودکان برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است. دیگرتور مشهد هتل درویشی بهار 97 امکانات هتل الماس نوین برای شما مسافران تور مشهد شامل سالن همایش، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری ، تبدیل ارز و ... است.

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل سراج مشهد

هتل سراج یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان طبرسی این شهر قرار تور مشهد هتل درویشی فروردین 97گرفته است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته و تنها ده دقیقه پیاده روی تا آن فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه 25 دقیقه می باشد. تور مشهد هتل درویشی تابستان 97هتل تقریبا نوساز است و در سال 1394 افتتاح شده است. ساختمان هتل 9 طبقه بوده و دارای 54 واحد اقامتی است و خدمات خود را به صورت فولبرد به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهد. واحدهای اقامتی هتل سراج از نوع اتاق و سوئیت است که بسیار تمیز بوده و امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، حمام و لوازم بهداشتی را دارا می باشند. هتل دارای دو تور مشهد هتل درویشی بهار 97رستوران در طبقه اول و طبقه منهای دو است که یکی از آن ها با منوی بوفه و دیگری با منوی انتخابی از شما تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97پذیرایی می کند. دیگر امکانات هتل سراج شامل کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و امکاناتتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 برای معلولین اشاره کرد.

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد


هتل شهریار مشهد

هتل شهریار یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا ۸ و در تور مشهد هتل درویشی فروردین 97فاصله 6 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. این هتل که در سال 1382 افتتاح شده است، در سال 1394 و به منظور ارائهتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 خدمات هرچه بهتر به شما زائران گرامی امام رضا (ع) بازسازی شد. هتل شهریار دارای یک ساختمان 5 طبقه با 34 واحد اقامتی شامل اتاق و آپارتمان است؛ در این اتاق ها امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، اینترنتتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 بی سیم، حمام با لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. رستوران هتل با ظرفیت 140 نفر در طبقه منفی یک قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می نماید. فاصله هتل شهریار تور مشهد هتل درویشی بهار 97تا فرودگاه 9 کیلومتر است و می توانید با پرداخت هزینه اضافی از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده نمایید. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور مشهد می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، صرافی و پارکینگتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 اشاره کرد.

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد


هتل جواهری مشهد

هتل جواهری یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا 6 و در تور مشهد هتل درویشی فروردین 97فاصله 5 دقیقه ای با حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. هتل دارای زیر بنایی به مساحت 3000 متر مربع بوده و ساختمان آن 6 طبقه است. هتل جواهری دارای 65 اتاق و سوئیت فولبرد با امکانات تلویزیون،تور مشهد هتل درویشی تابستان 97یخچال، حمام با لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع، اینترنت، مبلمان و دراور است. رستوران هتل در طبقه منفیتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 یک قرار دارد و دارای ظرفیت 200 نفر می باشد؛ سالاد بار رستوران بسیار متنوع است و امکان انتخاب را برای هر نوع سلیقه ای فراهم می کند. هم چنین هتل دارای فست فود و کافی شاپ نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل جواهری می توان به ترانسفر تور مشهد هتل درویشی بهار 97فرودگاهی، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری و تاکسی سرویس اشارهتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 کرد.

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد


هتل قصر نیلی مشهد

هتل قصر نیلی یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان آخوند خراسانی قرار دارد.تور مشهد هتل درویشی فروردین 97 فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام حدود شش دقیقه است. هتل قصر نیلی تور مشهد هتل درویشی تابستان 97در سال 1390 در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و ساختمانی 4 طبقه ساحته شد. این هتل دارای 48 اتاق است که خدمات آن ها به صورت فولبرد می باشد. این اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، مبلمان، اینترنت، تلفن، حمام و لوازمتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 بهداشتی هستند. رستوران هتل با نام نیلی در طبقه همکف قرار داشته و دارای ظرفیت 100 نفر می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، گشت نیمروزی، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوقتور مشهد هتل درویشی بهار 97 امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره تور مشهد هتل درویشی خرداد 97کرد.

هتل قصر نیلی مشهد

هتل قصر نیلی مشهد

هتل قصر نیلی مشهد


هتل فرید مشهد

هتل فرید یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در مرکز این شهر و در خیابان احمدآباد قرار گرفته تور مشهد هتل درویشی تابستان 97است. این هتل در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1392 بازسازی شده است و دارای یک ساختمان 3 طبقه می باشد. هتل دارای 27 اتاق یک تا شش تخته است تور مشهد هتل درویشی فروردین 97که دارای امکانات تلویزیون، مبلمان، یخچال، تلفن، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی می باشند. رستوران هتل با ظرفیت 40 نفر در تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، تور مشهد هتل درویشی خرداد 97سالن بیلیارد،‌ سالن ماساژ، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری و خدمات تهیه تور مشهد هتل درویشی بهار 97بلیط اشاره کرد.

هتل فرید مشهد

هتل فرید مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان پاسداران این شهر تور مشهد هتل درویشی بهار 97قرار گرفته است. فاصله هتل تا حرم حدود 15 دقیقه می باشد که می توانید از سرویس رفت و برگشت رایگان هتل به حرم استفاده نمایید. این هتل در سال 1375 افتتاح و تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97در سال 1387 بازسازی شده است. 45 اتاق شامل اتاق های دو تا چهار تخته در این هتل وجود دارند که امکانات یخچال، مبلمان، حمام، تلفن،‌ تلویزیون و اینترنت را به شما مسافران تور مشهد ارائه می دهند. رستوران زیتون در طبقه منفی یک قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز در لابی قرار گرفتهتور مشهد هتل درویشی خرداد 97 است. از دیگر امکانات هتل می توان به آرایشگاه، تاکسیتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 سرویس، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و ... اشاره تور مشهد هتل درویشی فروردین 97کرد. 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد


هتل باختر مشهد

هتل باختر یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان پاسداران این شهر و در فاصله تور مشهد هتل درویشی بهار 97حدود پانزده دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم قرار دارد. این هتل سال ها است که در شهر مشهد میزبان مهمانان تور مشهد می باشد و یکی از با سابقه تور مشهد هتل درویشی خرداد 97ترین هتل های این شهر به شمار می رود. هتل در سال 1394 به طور کامل و به منظور ارائه خدمات بهتر بازسازی شده است. هتل دارای ساختمانی 5 طبقه با 37 واحد اقامتی شامل اتاق های یکتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 تا سه تخته و سوئیت است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی هستند. هتل دارای دو رستوران در طبقات منفی یک و اول است و تور مشهد هتل درویشی فروردین 97کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته است. هم چنین از سالن کنفرانس هتل می توانید برای برگزاری جلسات خودتور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز، پارک کودکان، فروشگاه تور مشهد هتل درویشی تابستان 97سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد


هتل جم مشهد

هتل جم یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان پاسداران این شهر وتور مشهد هتل درویشی بهار 97 در فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل در سال 1363 و در دوازده طبقه تاسیس شد و در سال 1393 بازسازی شد. تنها هشت طبقه از هتل برای اقامت استفاده می شود و بقیه طبقات کاربرد تجاری دارند. هتل جم دارای 154 اتاق است که دارای امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان، حمام و سیستم تهویه مطبوع هستند. تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97سه رستوران با نام های مریم، مروارید و چشم انداز در هتل جم وجود دارند که برای صرف صبحانه و غذا می توانید از آن ها استفاده کنید. سالن کنفرانس، سالن اجتماعاتتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 و مرکز تجارت هتل جم در طبقه نهم قرار داشته و با امکانات روز تجهیز شده اند. برای رفت و آمد به حرم می توانید از سرویس رایگان هتل که 8 نوبت در شبانه روز خدمات ارائه می دهد استفاده کنید؛هم چنین ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور مشهد به طور رایگان انجام می شود. از دیگر اتور مشهد هتل درویشی خرداد 97مکانات این هتل می توان به صندوق امانات، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی، خدمات برای معلولین وتور مشهد هتل درویشی تابستان 97 فضای سبز اشاره کرد.

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد


هتل خیام مشهد

هتل خیام یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که در خیابان شیرازی این تور مشهد هتل درویشی بهار 97شهر و در فاصله ده دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل در سال 1375 افتتاح  در سال 1395 بازسازی شده است. هتل خیام تور مشهد هتل درویشی خرداد 97دارای 70 اتاق از انواع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت است که خدمات آن ها به صورت فولبرد ارائه می شود و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. در این اتاق ها امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای ساز، حمام تور مشهد هتل درویشی تابستان 97یا لوازم بهداشتی، بالکن، تلفن، اینترنت و صندوق امانات وجود دارد. رستوران هتل با ظرفیت 100 نفر انواع تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب برای شما مسافران تور مشهدسرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، لابی، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، تور مشهد هتل درویشی فروردین 97آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد


هتل آتور مشهد

هتل آتور یکی از هتل های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 16 قرار دارد.تور مشهد هتل درویشی بهار 97 این هتل در فاصله بسیار نزدیک و حدود 1.5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه حدود 8 کیلومتر است. هتل نتور مشهد هتل درویشی خرداد 97وساز است و در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل در 6 طبقه و با 24 واحد اقامتی پذیرای شما مهمانان و زائران تور مشهد می باشد. واحدهای اقامتی هتل از نوع اتاق دوتخته، سه تخته و سوئیت است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون،تور مشهد هتل درویشی اردیبهشت 97 چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با لوازم بهداشتی، کمد باس و مبلمان هستند. رستوران هتل با ظرفیت 110 در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب تور مشهد هتل درویشی تابستان 97سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به تاکسی سرویس، خشکشویی، روم سرویس، آرایشگاه، گشت نیم روزیتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 و لابی اشاره کرد.

هتل آتور مشهد

هتل آتور مشهد

هتل آتور مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل تعطیلات کیش

این هتل یکی از هتل های سه ستاره جزیره است کهتور کیش تابستان 97 در کنار ساحل خلیچ فارس قرار دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و علاوه بر نزدیکی به دریا به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای 70 واحد اقامتیتور کیش بهار 97 شامل آپارتمان، سوئیت و اتاق است که به شما مسافران گرامی تور کیش امکانات یخچال،‌ صبحانه،‌ چای ساز، اینترنت و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کندتور کیش خرداد 97 و کافی شاپ هتل در محیط زیبای فضای سبز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. در ایام خاص و جشن ها در لابی هتل برنامه و موسیقی زنده اجرا می شود. تور کیش اردیبهشت 97این هتل برای شما مسافرانتور کیش دارای امکانات تفریحی نیز هست و شما می توانید از سالن بیلیارد، اسپا و پینگ پنگ استفادهتور کیش فروردین 97 کنید.

دیگر امکانات هتل تعطیلات کیش :

فروشگاه، آتلیه عکس، اتاق جلسات، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، خشکشویی

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل ریان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان قائم در نزدیکی میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد. هتل روبروی بازار زیتون قرار داشته و به دیگر مراکز خرید جزیره نیزتور کیش بهار 97 نزدیک است. هتل دارای دو فاز است که فاز اول در سال 1380 و فاز دوم در سال 1390 افتتاح شد. هتل دارای 80 اتاق است که از انواع تور کیش تابستان 97دو تخته تا چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، صبحانه، سرویس ایرانی و فرنگی و تلفن است. رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف فاز اول تور کیش اردیبهشت 97قرار داشته و غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. ترانسفر فرودگاهی رایگان و گشت رایگان به جزیره از امکانات خوب این هتل تور کیش خرداد 97است.

دیگر امکانات هتل ریان قائم کیش :

کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اجاره اتومبیل، وسایل بدنسازی و تور کیش فروردین 97خدمات برای معلولین

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که به تازگی و در سال 1394 بازسازی شده است. موقعیت هتل نسبتا خوب تور کیش فروردین 97است و در نزدیکی مراکز تفریحی مانند بولینگ مریم و ساحل بانوان قرار دارد. واحد های اقامتی هتل به صورت سوئیت هایی زیبا با سقف تور کیش تابستان 97شیروانی است که در میان یک باغ زیبا قرار دارند. این سوئیت ها به شما مسافران تور کیش امکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون تور کیش خرداد 97را ارائه می دهند. رستوران شاندیز VIP که یکی از معروف ترین رستوران های جزیره است در این هتل قرار دارد که می توانید صبحانه، ناهار و شام را در آنتور کیش اردیبهشت 97 صرف کنید.

دیگر امکانات هتل اسپادانا کیش :

ترانسفر فرودگاهی رایگان، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، کافی شاپ، تور کیش بهار 97صندوق امانات هتل های کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

 

 


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در موقعیت بسیار خوبیتور کیش تابستان 97 نسبت به مراکز خرید و ساحل قرار دارد. هتل 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله داشته و روبروی بازار ونوس قرار دارد. هتل با معماری زیبا و در پنجتور کیش فروردین 97 طبقه با 60 اتاق مجهز و منظره رو به دریا ساخته شده است. رستوران هتل با ظرفیت 210 نفر انواع غذاهای ایرانی ، بین المللی و فست فود را با منوی انتخابی سرو می کند. در اطراف هتل فضای سبز وتور کیش خرداد 97 آلاچیق برای استراحت مسافران تور کیش قرار دارد.

دیگر امکانات هتل گراند :

اینترنت، کافی شاپ، تور کیش بهار 97ترانسفر فرودگاهی، لاندری،تور کیش اردیبهشت 97 چایخانه سنتی، گیم نت

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که با تور کیش تابستان 97موقعیت مکانی بسیار خوب و در کنار مراکز خریدی مانند پردیس قرار دارد. ساختمان هتل 4 طبقه است و دارای 64 باب اتاق با منظره ی دریا است. اتاق هایتور کیش فروردین 97 هتل از نوع دو تا چهارتخته هستند که برای مسافران تور کیش امکانات و خدمات مینی بار غیررایگان، صبحانه،‌ تهویه مطبوع و سرویس رنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و غذاهای ایرانی سرو می کند. تور کیش بهار 97کافی شاپ بیست و چهار ساعته هتل در لابی قرار داشته و انواع نوشیدنی و بستنی را سرو می کند. خارج از هتل فضای سبز زیبایی وجود دارد که یک کافی شاپ تابستانه تور کیش خرداد 97در آن قرار گرفته است.

دیگر امکانات هتل آرامیس :

ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، اینترنت در لابی،تور کیش اردیبهشت 97 لاندری، خشکشویی، روم سرویس و صندوق امانات

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در میدان ساحل جزیره قرار دارد. این تور کیش اردیبهشت 97هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب مانند پنج دقیقه پیاده روی تا ساحل و نزدیکی به مراکز خرید است. هتل در سال 1393 بازسازی شده و دارای 50 اتاق از انواع دو تا چهار تخته است کهتور کیش بهار 97 امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام با سشوار، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار را به شما مسافران گرامی تور کیش ارائه می دهند. در مقابل هتل فضای سبز زیبا و یک آبنماتور کیش خرداد 97 و فضای دنجی برای نشستن قرار دارد که می توانید در آن به استراحت بپردازید. رستوران هتل با نوع منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند و کافی شاپ هتل نوشیدنی های تور کیش فروردین 97سرد و گرم را به شما مهمانان تور کیش ارائه می دهند.

دیگر امکانات هتل جام جم کیش :

ترانسفر رفت رایگان، لاندری، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، تور کیش تابستان 97تاکسی سرویس، خدمات تور

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از هتل های 2 ستاره جزیره است که در ساحل مرجانی کیش قرار گرفته است. هتل از موقعیت خوبیتور کیش خرداد 97 برخوردار بوده و در نزدیکی اسکله تفریحی و بازار ونوس قرار دارد. هتل به تور کیش تابستان 97صورت ویلایی ساخته شده و مجموعه های اقامتی آن سوئیت هایتور کیش بهار 97 یک تا سه خوابه هستند که امکانات تلویزیون، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه و مبلمان را به شما مسافران گرامیتور کیش ارائه می دهند. فاصله هتل تا تور کیش فروردین 97فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه است که می توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل سالار کیش :

رستوران، کافی شاپ، لابی، اینترنت،تور کیش اردیبهشت 97 ترانسفر

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در موقعیت مکانیتور کیش خرداد 97 منحصر به فرد در نزدیکی مراکز خرید، مراکز تفریحی و ساحل قرار دارد. هتل در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل با ظاهری زیبا و در سه طبقه بنا شده است وتور کیش اردیبهشت 97 دارای 28 اتاق از انواع دو تا چهار تخته است. اتاق ها برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات صبحانه، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار تور کیش فروردین 97داشته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما مهمانان تور کیش سرو می کند.در فضای سبز اطراف هتل یک کافی شاپ سنتی وجود دارد که می توانید برای نوشیدن چای و استراحتتور کیش بهار 97 از آن استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل پارس نیک کیش :

ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، امکانات تور کیش تابستان 97برای معلولین، پارکینگ

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی دریا و در میدان ساحلتور کیش خرداد 97 جزیره قرار دارد. این هتل هم چنین با داشتن فاصله کم از مراکز خرید و تفریحی از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل پارسیان کیش در سال 1374 ساخته شده و تور کیش فروردین 97ساختمان آن دارای 3 طبقه است. اتاق هاتی هتل دارای منظره زیبای خلیج فارس هستند و امکانات دیگری هم چون مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون را به مسافران تور کیش ارائه می دهند. رستوران پارسیان واقع در هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کند.در فضای سبز اطراف هتل یکتور کیش اردیبهشت 97 چایخانه سنتی قرار دارد که می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در آن میل کنید. هم چنین می توانید از مسیر مخصوص دوچرخه سواری تور کیش تابستان 97استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل پارسیان کیش :

سالن همایش، کافی شاپ، امکانات برای معلولین، روم سرویستور کیش بهار 97، پذیرش شبانه روزی،‌ اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات برای معلولین، خدمات راهنمای تور

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل در خیابان رودکی و در کنار مجتمع پردیس تور کیش خرداد 97یک قرار داشته و به دیگر مراکز خرید و هم چنین مراکز تفریحی جزیره نزدیک است. ساختمان هتل با نمای سفید رنگ و معماری زیبا طراحی شده است؛ تور کیش تابستان 97هتل در سال 1388 افتتاح شده است و تقریبا نوساز محسوب می شود. هتل 4 طبقه است و دارای 77 اتاق است که منظره رو به دریا دارند. این اتاق ها از انواع یک تخته، دوتخته، سه تخته و سوئیت هستند که به شما مسافران گرامی تور کیشامکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و حمام هستند که البته حمام در برخی واحدها دارای وان و جکوزی نیز هست. تور کیش اردیبهشت 97رستوران هتل با نام ساینا انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را با منوی دلخواه شما در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. هتل سارا دارای سالن های همایش و کنفرانس نیز هست. می توانید در کافی شاپ 24 ساعته هتل انواع دسر و نوشیدنی را میل کنید و یا در فضای سبز زیبای هتل و در چایخانه سنتی آن نوشیدنی گرم میل تور کیش بهار 97کنید.

دیگر امکانات هتل سارا کیش :

اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،تور کیش فروردین 97 اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ساحلی کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها تور کیش بهار 97یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل و پارک ساحلی مرجان قرار گرفته است. تور کیش فروردین 97واحدهای اقامتی هتل به صورت ویلایی بوده که انواع امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، اینترنت‌، مینی بار، تور کیش تابستان 97تلویزیون و حمام را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهند. رستوران هتل یکی از معروفترین رستوران های جزیره است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به بهترین کیفیت و طعم تور کیش اردیبهشت 97ارائه می دهند.

دیگر امکانات هتل دیدنیها کیش :

فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تور کیش خرداد 97خدمات ترانسفر، اجاره ماشین، خدمات گردشگری

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز یکی از هتل های سه ستاره و ساحلی جزیره کیش است. هتل در زمینیتور کیش خرداد 97 به مساحت حدود 13000 متر مربع قرار گرفته است. هتل روبروی بازار پردیس دو قرار گرفته و در نزدیکی دیگر مراکز خرید قرار دارد. هتل تور کیش اردیبهشت 97دارای 37 اتاق دو تا پنج تخته است که به مسافران تور کیش امکانات صبحانه، صندوق امانات، چای ساز و سیستم تهویه مطبوع را ارائه می تور کیش فروردین 97دهد.

دیگر امکانات هتل تاپ رز کیش :

فضای سبز،تور کیش بهار 97 کافی شاپ، لاندری، پذیرش 24 ساعتهتور کیش تابستان 97 و لابی

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش است که درتور کیش خرداد 97 بلوار ایران کیش قرار گرفته است. هتل گلدیس عنوان قدیمی ترین هتل کیش را دارا است. این هتل در سال 1369 افتتاح و در سال 1379 بازسازی شده است. علی رغم قدیمی ساز بودن هتلتور کیش تابستان 97 اتاق ها با دکوراسیون زیبا و هم چنین تمیز تور کیش بهار 97هستند که امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان وتور کیش اردیبهشت 97 سیستم تهویه را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهند.

دیگر امکانات هتل گلدیس کیش :

رستوران،‌ کافی شاپ، چایخانه سنتی،تور کیش فروردین 97 اینترنت،‌ فضای سبز

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک یکی از هتل های یک ستاره و ارزان جزیره کیش است که در موقعیتتور کیش خرداد 97 مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است؛ این هتل در نزدیکی مرکز خرید ونوس و دیگر مراکز خرید فرار داشته و تا اسکله تفریحی تنها 6 تا 7 دقیقه پیاده روی تور کیش اردیبهشت 97فاصله دارد. اتاق های این هتل از انواع چهار یا پنج تخته است که سطح کیفی نظافت آن ها بسیار بالا است. این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون، روم سرویس،تور کیش فروردین 97 یخچال و اینترنت را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهند. پرسنل تور کیش تابستان 97خوش برخورد این هتل تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن شما مسافران گرامی تور کیش انجام می دهند.

دیگر امکانات هتل قاصدک کیش :

رستوران. کافی شاپ، تاکسیتور کیش بهار 97 سرویس

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ یکی از هتل های 3 ستاره و تور کیش اردیبهشت 97ساحلی جزیره کیش است. هتل به صورت ویلایی و در زمینی بالغ بر 20000 متر مربع ساخته شدهتور کیش بهار 97 است و همه ی واحدهای اقامتی هتل سوئیتی است. سوئیت های هتل سیمرغ برای شما تور کیش فروردین 97مسافران تور کیشدارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. هتل دارای استقبال فرودگاهی رایگان بوده و هر روز در دو نوبت گشت جزیره را برگزار می کند. رستوران هتل در محوطه قرار داشته وتور کیش خرداد 97 انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند.

دیگر امکانات هتل سیمرغ کیش :

کافی شاپ، فضای سبز، لابی، تاکسی سریس، پذیرش 24 ساعته، تور کیش تابستان 97لاندری، خشکشویی، روم سرویس

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل های 5 ستاره جزیره استتور کیش تابستان 97 که در میدان رودکی کیش قرار دارد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد و روبروی پارک شهر و در نزدیکی مراکز خرید است. هم چنین هتل تقریبا نوساز بوده و در سال 1393 افتتاح شده است. هتل پارمیدا در 4 طبقه ساخته تور کیش بهار 97شده است و دارای 81 اتاق است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، پاور سوئیچ و تلفن است. هتل دارای یک رستوران تور کیش اردیبهشت 97است که صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. هم چنین یک کافی شاپ و یک کافه سنتی نیز در هتل قرار دارند. هتل پامیدا اینترنت بی سیم را بهتور کیش خرداد 97 صورت رایگان در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. 

دیگر امکانات هتل پامیدا کیش :

استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تور کیش فروردین 97تاکسی سرویس، فضای سبز

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس کیش در میدان پردیس کیش و در موقعیتی عالی نزدیک به مراکز تفریحیتور کیش بهار 97 و بازارها قرار دارد. این هتل در سال 1385 و با ساختمانی زیبا با معماری زیبا و متفاوت و در هفت طبقه افتتاح شد. هتل دارای 168 اتاق شامل اتاق دو تخته، سه تور کیش تابستان 97تخته، ماه عسل، سوئیت و پنت هاوس است که به شما مسافران تور کیش امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، صبحانه،‌ سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس را ارائهتور کیش اردیبهشت 97 می دهند. هتل پارمیس برای شما مهمانان گرامی امکانات تفریحی نیز در نظر گرفته است که استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و اتاق بازی تعدادی از آن ها تور کیش خرداد 97هستند. هتل در رستوران اصلی خود صبحانه و ناهار را به صورت بوفه سرو می کند اما می توانید برای صرف غذا و یا نوشیدنی از رستوران سنتی پوریا، رستوران خانه اسپاگتی، کافی شاپ و سفره خانه سنتیتور کیش فروردین 97 نیز استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل پارمیس کیش :

ترانسفر فرودگاهی، اجاره ماشین، فروشگاه، صندوق امانات،‌ فضای سبز، کافی نت، آرایشگاه، خدمات برای معلولین

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش


هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در نزدیکی تور کیش فروردین 97بازار مرجان کیش قرار دارد. هتل در سال 1374 و در زمینی تور کیش بهار 97به مساحت حدود 20000 متر مربع و به صورت ویلایی ساخته شده است. هتل دارای 81 واحد اقامتی از انواع دو تور کیش اردیبهشت 97تا شش تخته بوده و برای مشافران تور کیشدارای امکانات مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلویزیون است. رستوران شباویز انواع غذاهای ایرانی را با منویتور کیش تابستان 97 انتخابی و بوفه به شما مسافران تور کیش ارائه می دهد.

دیگر امکانات هتل شباویز کیش :

فضای سبز، کلفی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته ، تور کیش خرداد 97خدمات تور

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش یکی از هتل های ساحلی این جزیره است. این هتل تور کیش بهار 97با قیمت مناسب و کم و هم چنین موقعیت مکانی خوب نسبت به اسکله، مراکز خرید و رستوران های کیش انتخاب بسیاری از مسافران تور کیش می باشد. هتل آبادگران دارای 76 اتاق دو تا پنج تخته باتور کیش خرداد 97 امکانات مینی بار، صبحانه،‌ سیستم تهویه مطبوع، و سرویس ایرانی و فرنگی است. رستوران هتل با نام میرمهنا و ظرفیت 50 نفر انواع غذاهایتور کیش اردیبهشت 97 ایرانی را با منوی بوفه برای شما مهمانان تور کیش سرو می کند.

دیگر امکانات هتل آبادگران کیش :

فضای سبز، تور کیش تابستان 97کافی شاپ، لابی، صندوق امانات،تور کیش فروردین 97 لاندری

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ساحلی کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد تور کیش تابستان 97که در نزدیکی آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. هتل ایران در سال 1393 با ساختمانی بسیار زیبا در هفت طبقه به طوری که دو ساختمان جدا از هم در طبقه هفتم به هم متصل می شوند ، افتتاح شدهتور کیش بهار 97 است. این هتل در میدان امیرکبیر کیش که مرکز تفریحی و تجاری جزیره قرار گرفته است. هتل دارای 121 اتاق و سوئیت است که تمامی تور کیش اردیبهشت 97امکانات رفاهی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت، یخچال، تلفن و تهویه مطبوع  برای شما مهمانان تور کیش است. هتل ایران دارای امکانات تفریحی نیز هست. این امکانات تفریحی شامل استخرتور کیش فروردین 97 آقایان و بانوان، ماساژ، سونا و سالن بدنسازی است. رستوران هتل غذا را به صورت بوفه با منوی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، تور کیش خرداد 97لاندری، خدمات برای معلولین و ... اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل فارابی کیش

هتل فارابی یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره جزیره است که در تور کیش تابستان 97نزدیکی بازار مریم جزیره قرار گرفته است. هتل تا فرودگاه و ساحل دریا ده دقیقه فاصله دارد. سوئیت های این هتل با قیمت مناسب که یکی ازمزیت های آن محسوبتور کیش اردیبهشت 97 می شود دارای امکاناتی مانند اینترنت، تلویزیون، یخچال و صبحانه برای شما مسافران تور کیش می باشد. چایخانه سنتی هتل که در محیطی سرسبز و زیبا قرار گرفته است برای شما انواع نوشیدنی تور کیش خرداد 97گرم را سرو می کند. هم چنین می توانید برای صرف غذا به رستوران هتل با منوی غذاهای ایرانیتور کیش فروردین 97 بروید.

دیگر امکانات هتل فارابی :

کافی شاپ، کافی نت،‌ ترانسفر تور کیش بهار 97فرودگاهی، بیلیارد، گشت جزیره کیش

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش


هتل فانوس کیش

هتل 3 ستاره فانوس کیش در میرمهنا و در نزدیکی بازار خلیج فارس کیش تور کیش تابستان 97قرار دارد. این هتل در مکانی آرام و به دور از هیاهو و کمی دور از تور کیش بهار 97دیگر مراکز خرید کیش قرار دارد. هتل از سال 1376 به جمع هتل های جزیره اضافه شد و در سال 1389 بازسازی تور کیش فروردین 97شد. هتل حدود 10 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. هم چنین هتل در نزدیکی بازار ماهی فروشان کیش قرار دارد. هتل فانوس دارای اتاق های دو، سه و چهار تخته است تور کیش خرداد 97که دارای یخچال، تلویزیون، تلفن و سیستم تهویه مطبوع هستند.

دیگر امکانات هتل فانوس کیش :

فضای سبز، سالن ورزشی، بیلیارد، صندوق امانات،تور کیش اردیبهشت 97 لاندری

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش


هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش هتلی 5 ستاره و مجلل است که در کنار نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد. این هتل در مساحتی بیش از ده هکتار قرار دارد که شامل ساختمان بسیار زیبای هتل، فضای سبز، دریاچه و تفریحات می شود. هتل دارای 190 واحد اقامتی شامل تور کیش فروردین 97اتاق های رو به پارک و دریا و سوئیت است که همگی خدمات به صورت هافبرد ارائه کرده و دارای امکانات دیگری نظیر مینی بار، تلویزیون، تلفن ، اینترنت، چای ساز و حمام می باشند. هتل دارای دو تور کیش خرداد 97رستوران است که یکی با نام باغ کاغذی در باغ قرار داشته و دیگری با نام لوتوس در لابی قرار دارد و هر دو رستوران غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با منوی انتخابی و بوفه سرو می کنند. تور کیش تابستان 97هتل دارای امکانات تفریحی نیز هست؛ از این امکانات تفریحی می توان استخر، سونا، جکوزی، انواع ماساژ، حوضچهتور کیش بهار 97 آب سرد و باشگاه بدنسازی را برای شما مهمانان تور کیش نام برد.

دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش :

اجاره ماشین، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، ترانسفر تور کیش اردیبهشت 97فرودگاهی، آرایشگاه، فروشگاه

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش


هتل دریا کیش

هتل دریا یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است. این هتل با موقعیت مکانی خوب نسبت به مراکز خرید و تور کیش فروردین 97تفریحی در زمینی بالغ بر 3000 متر مربع قرار گرفته است. هتل دارای 50 واحد اقامتی برای شما مسافران تور کیش است که امکانات یخچال، تلویزیون، تور کیش خرداد 97تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. فاصله هتل تا دریا و ساحل خلیج فارس 20 دقیقه است. صبحانه تور کیش بهار 97در هتل به صورت بوفه ارائه می شود. هم چنین می توانید ناهار و شام را تور کیش تابستان 97در رستوران هتل که غذاهای ایرانی سرو می کند، میل کنید.

دیگر امکانات هتل دریا کیش :

کافی شاپ، تاکسی سرویس، خشکشویی، روم تور کیش اردیبهشت 97سرویس

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل دیدار کیش

هتل دیدار یکی از هتل های یک ستارهتور کیش بهار 97 کیش است. این هتل در منطقه آرام جزیره و در محله میرمهنا قرار دارد. هتل به تازگی و برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی شده است. اتاق های هتل از انواع دو و سه تختهتور کیش اردیبهشت 97 هستند که امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و اینترنت را دارا می باشند. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی را با تور کیش خرداد 97منوی انتخابی سفارش دهید. از دیگر امکانات هتل تور کیش فروردین 97می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس ، لابی و گشت رایگان جزیره اشارهتور کیش تابستان 97 کرد.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیرهتور کیش بهار 97 کیش است. هتل در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی شهری قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه است که برای شما مسافران تور کیش ترانسفر تور کیش اردیبهشت 97فرودگاه و گشت شهری در نظر گرفته شده است. هتل دارای 19 واحد اقامتی است که دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، یخچال و اینترنت هستند.تور کیش تابستان 97 رستوران هتل آسیا با سرو غذاهای ایرانی ازتور کیش فروردین 97 شما پذیرایی می کند.

دیگر امکانات هتل آسیا کیش :

فضای سبز، کافیتور کیش خرداد 97 شاپ، لابی

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل کوثر کیش

هتل کوثر یکی از هتل های تک تور کیش تابستان 97ستاره جزیره کیش می تور کیش بهار 97باشد که در کنار ساحل زیبای جزیره قرار گرفته است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلایی بوده و دارای امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت و سرویس ایرانی هستند. تعداد این تور کیش فروردین 97واحدها 24 عدد است. فاصله هتل کوثر تا مرکز شهر 15 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه است که هتل برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی در نظر تور کیش اردیبهشت 97گرفته است.

دیگر امکانات هتل کوثر کیش :

رستوران، لابی، نمازتور کیش خرداد 97خانه

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش

 


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان یکی از هتل های یک ستاره جزیره کیش استتور کیش بهار 97 که در میدان لاوان این جزیره قرار گرفته است. تور کیش تابستان 97این هتل به دور از هیاهوی شهر و در منطقه ای کاملا آرام قرار گرفته است و کمی از ساحل و مراکز خرید دور است. این هتل نسبت تور کیش فروردین 97به خدمات خود دارای قیمت مناسبی است. هتل فرشتگان دارای اتاق های دو، سه و چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال ، تور کیش اردیبهشت 97تلویزیون، تهویه مطبوع و صبحانه هستند.

دیگر امکانات هتل فرشتگان کیش :

ترانسفر فرودگاه، لابی، تور کیش خرداد 97رستوران

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 


هتل خاتم کیش

هل خاتم یکی از هتل های تک ستاره کیش است. تور کیش بهار 97این هتل با داشتن فضای سبز اطراف خود در محیط دل انگیز و آرامی واقع شده است. قرار گرفتن در بلوار میرمهنا، فاصله این هتل را کمی از مراکز خرید و مراکز تفریحی زیادتور کیش فروردین 97 ساخته است. فاصله هتل تا فرودکاه بین المللی کیش بیست دقیقه است که برای شما مسافران گرامی تور کیش ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است. هتلتور کیش اردیبهشت 97 دارای 28 اتاق است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع و مبلمان تور کیش تابستان 97هستند. از دیگر امکانات هتل خاتم می توان به لابی، رستوران، صندوق امانات و پارکینگتور کیش خرداد 97 اشاره کرد.

هتل خاتم کیش

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ساحلی کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آرامش کیش

هتل آرامش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره با موقعیتیتور کیش خرداد 97 بسیار خوب در کنار بازار زیتون و نزدیک به دیگر مراکز خرید جزیره می باشد. هتل تقریبا نوساز است و در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل دارای 67 اتاق از انواع اتاق های دبل، تور کیش فروردین 97توئین و سه و چهارتخته است که تمامی امکانات رفاهی نظیر صبحانه، یخچال، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و حمام را بری شما مسافران گرامی تور کیش فراهم آورده اند. رستوران هتلتور کیش اردیبهشت 97 در طبقه اول قرار داشته و با نوع منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را سرو می تور کیش بهار 97کند.

دیگر امکانات هتل آرامش کیش :

فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، کرایهتور کیش تابستان 97 اتومبیل، خدمات تور

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل ستاره کیش

هتل ستاره یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در نوار تور کیش خرداد 97ساحلی جزیره قرار دارد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلا است و در مجموع هتل دارای 46 واحد ویلایی دو تا چهار تخته است که به شما مسافران تور کیش امکاناتتور کیش اردیبهشت 97 صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن و مبلمان را ارائه می دهند. رستوران هتل ستاره تور کیش بهار 97با منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی را طبخ می کند. هتل ستاره از فرودگاهتور کیش تابستان 97 بین المللی کیش 20 دقیقه فاصله دارد.

دیگر امکانات هتل ستاره کیش :

فضای سبز، کافی شاپ، چایحانه سنتی، تاکسیتور کیش فروردین 97سرویس، اینترنت

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که در تور کیش خرداد 97میدان امیرکبیر جزیره قرار دارد. این هتل در نزدیکی مراکز خریدی نظیر بازار زیتون قرار داشته و فاصله آن تا ساحل ده دقیقه است. واحدهای اقامتی هتل ققنوس به صورت تور کیش فروردین 97سوئیت بوده و دارای امکانات یخچال، تلویزیون،تهویه مطبوع، تلفن و اینترنت برای شما مسافران تور کیش هستند.تور کیش بهار 97 دلیل انتخاب این هتل از سوی بسیاری از مسافران هزینه مناسب و موقعیتتور کیش اردیبهشت 97 مکانی خوب این هتل است.

دیگر امکانات هتل ققنوس کیش:

رستوران، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات،تور کیش تابستان 97 سیستم اطفای حریق

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش


هتل پالاس کیش

هتل پالاس یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در میدان داریوش تور کیش خرداد 97جزیره قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع قرار گرفته است تور کیش بهار 97و دارای ساختمانی بسیار شیک و زیبا می باشد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و در نزدیکیتور کیش فروردین 97 مراکز تفریحی و بازارها قرار دارد . خود هتل نیز دارای امکانات تفریحی زیادی نظیر سینما و استخر روباز در بام هتل است. هتل در فاصله بیست دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است وتور کیش اردیبهشت 97 برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

دیگر امکانات هتل پالاس کیش:

رستوران، کافی شاپ، اینترنت، تور کیش تابستان 97پارکینگ

هتل پالاس کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار تور کیش خرداد 97رودکی جزیره قرار دارد. هتل در سال 1391 بازسازی شده و از یک به دو ستاره ارتقا پیدا کرده است. هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب و در نزدیکی مراکز خریدی نظیر پردیس 1 و 2 قرار گرفته است. تور کیش بهار 97هتل دارای شصت باب اتاق از انواع دو تا چهار تخته است که به شما مسافران تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن و مبلمان را ارائه می دهند. رستوران vهتل تور کیش فروردین 97انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای شما مهمانان گرامی سرو می کند.

دیگر امکانات هتل آرا کیش :

ترانسفر فرودگاهی، لابی، کافی شاپ، پارکینگ، تور کیش تابستان 97تاکسی سرویس، فضای سبز

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()